Розвиваємо місто

№  Б\Н                                                                                                                                     від  24. 05. 2018 р.

 

Про соціально-політичну ситуацію
в місті Южноукраїнську

                                                                                       Голові Миколаївської ОДА
Савченко О.Ю.

Шановний Олексію Юрійовичу!

Соціальна інфраструктура Южноукраїнська в 2016, 2017 роках поступально розвивалась на користь територіальної громади міста завдяки конструктивній більшості в його міській раді. Представники семи політичних партій думали про людей та в своїх рішеннях керувались вимогами і векторами розвитку Стратегії сталого розвитку «Україна 2020». Саме їх було покладено в перший десяток основних програм соціально-економічного та культурного розвитку нашого міста на 2016 – 2020 роки.

Та з початку 2018 року не без допомоги керівництва ЮУ АЕС формується нова «більшість», яку очолює представник МО ПП «Батьківщина», з ним разом голосують депутати з МО ПП «Опозиційний блок», МО «Наш Край», МО ПП «Укроп» та група депутатів при директорі ЮУ АЕС. Саме вони голосують проти рішень зборів мешканців, де під їх звернення до керівництва Країни Южноукраїнську збільшують бюджет міста на соціальний захист його мешканців.

Розмінною картою є фінансовий інтерес ЮУ АЕС ДП НАЕК «Енергоатом», де їхнє керівництво штучно тримає під арештом розрахунковий рахунок ключового комунального підприємства міста з якого в односторонньому порядку періодично знімає потрібні їм кошти, а колективу лишається тільки гола заробітна плата, яку в супереч вимозі Конституції України вони періодично блокують.     

Дії такого підступного плану керівництва АЕС і атомної Компанії з 2012 року  блокують наявні Мирові угоди, порочать можливість вирішення існуючої, штучно створеної проблеми і через договір концесії, як засіб, який підтримує і Держава, і Миколаївська ОДА в їх рекомендаціях для таких випадків.

Більше того, названий вище егоїстично-відомчий план керівництва ЮУ АЕС, як  ініціатора його реалізації, тільки за 2016 – 2017 роки дозволив штучно відібрати з бюджетних можливостей міста 22 мільйона гривні, які призначались на соціальний захист територіальної громади Южноукраїнська по заходам провідної реформи країни – Децентралізації.

Громадськість міста зібрала тисячі підписів в свій захист і готує відповідні позиви до адміністративного суду в Києві. Люди виступають за дострокове припинення повноважень міської ради, якщо вона не змінить свій курс на основне її призначення, як того вимагає Закон – працювати для громади, для людей та за притягнення до відповідальності пов’язаного з цим авторів та посібників плану руйнування соціального середовища міста від ЮУ АЕС та ДП НАЕК «Енергоатом».

Є привід відповідальним посадовцям нагадати, що соціальне благополуччя та соціальний спокій в таких містах є однією з важливих основ безпечної роботи АЕС.  

Характерні матеріали у вигляді двох соціальних пам’яток додаються, за потреби готовий доповісти більш детально.

 

                Міський голова     В.К. Пароконний

 

 

 

 



 

22.05.2018

ПОВТОРНЕ ЗВЕРНЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ ДО ДЕПУТАТІВ МІСЬКОЇ РАДИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКА

ШАНОВНІ ДЕПУТАТИ!

ПРИЗИВАЮ ВАС ЗВЕРНУТИ УВАГУ –

ЗАМІСТЬ ВИРІШЕННЯ ПРОГРАМ ОБІЦЯНИХ ЛЮДЯМ, ЩО МАЄМО?  

БАЧИМО РЕВАНШ ДО ВЛАДНИХ ПОВНОВАЖЕНЬ НЕВІДОМО ДЛЯ ЧОГО!?

Основою виборів 2015 року на місцях було змагання Програм політичних партій та місцевих лідерів в допомогу мешканцям по вирішенню їхніх питань і наявних проблем.

Южноукраїнськ не став виключенням. Сім місцевих організацій відомих і не дуже Політичних партій України отримали мандати мешканців заради руху в краще життя. 

Два роки місто жило і розвивалось по Програмі соціально-економічного та культурного розвитку Южноукраїнська на 2016 – 2020 роки і всі бачили позитив такої роботи. 

Все це стало можливим завдяки злагодженим діям конструктивної більшості депутатів. А що маємо наразі? Безпідставне блокування низки Програм та шкідливі мораторії. Люди бачать зневагу до їхніх першочергових потреб, боротьбу заради чиїхось амбіцій.

Але нічого безслідно не проходить. Громадськість міста вже реагує і ставить досить зрілі запитання. Її цікавить політична відповідальність центральних офісів в Києві на події, які в Южноукраїнську носять явно замовний характер, що не йде на користь громаді! 

В реагування на тарифно-комунальну виставу зібрані підписи в захист прав і законних інтересів мешканців міста через судові позови проти підриву бюджетних можливостей державного засобу децентралізації у вирішенні низки гострих соціальних потреб людей.   

Є черговий сценарій, де за останні 16 років замість міського голови було 7 виконуючих його обов’язки з числа депутатів від результату призначення яких стало зростання комунальних боргів, занепад та пограбування понад 30 об’єктів громади міста.

П’яти разів обраним міським головам не давали допрацювати свій термін та виконати  Програми з підтримкою тисяч мешканців. Наразі теж коло депутатів з мандатами довіри від 20 до 100 голосів виборців намагається повторити цей порочний сценарій.   

Територіальна громада бажає знати хто відповість за невиконання наданих обіцянок? Яка перспектива міста в його соціально-економічному розвитку для потреб конкретних людей з прогнозованими результатами по всім болючим проблемам?

Виходячи з цього пропоную припинити деструктивні дії та чітко розподілити напрями роботи по першочерговим потребам мешканців територіальної громади міста. Підсумок   загострення проблем міста безумовно винесе на розгляд задавнені проблеми. А саме:

  • Як і коли Рада поновить тарифний захист кожного мешканця до вимог Закону?
  • Який варіант вирішення проблеми ТВКГ міста обере міська рада – рекомендований Законом і Миколаївською ОДА чи за примусом від ЮУ АЕС ДП НАЕК «Енергоатом»?
  • Як і наскільки проявиться спроможність міської ради застосувати можливості  медичної реформи на користь громади та кожного мешканця нашого міста?
  • Якою на подальше буде перспектива в об’єднанні територіальних громад?
  • Яким буде соціальний захист кожного мешканця по його статусу в міському вимірі гарантій і можливої допомоги?  Кожне лице обраних людьми будуть бачити всі!

Є законом визначені повноваження міської ради, міського голови та виконавчих органів ради. Кожен має виконувати своє і нести за це свою міру відповідальності.

Є і партійно-політична відповідальність та лице, особливо провідних Партій країни і про це не варто забувати їх представникам – депутатам місцевого рівня.  

Принаймні на такі та на інші питання маємо разом надати чіткі орієнтири всьому місту, кожному його мешканцю в найближчі місяці.   21.05.2018р.

 

       Міський голова                    В.К. Пароконний

 



 

18.05.2018

ЧЕРГОВА  ІНСИНУАЦІЯ

Інсинуація - це неправдива, наклепницька вигадка з метою заплямувати когось

Мені кажуть. Навіщо Ви обираєте такий складний шлях? Вас прості люди не зрозуміють. Їм гарно промиють мозок і вони скоріше підуть за лукавими популістами, ніж будуть намагатись второпати, що в місті відбувається насправді.

Простим, досвідченим і всьому місту доповідаю –

Вже третій раз я на цій посаді і чергове всі бачимо, що можемо міняти місто до кращого життя. Але і перешкоди нікуди не ділись. Є нездоровий інтерес конкретних осіб до комунального ТВКГ і до міського бюджету. Саме вони почали збурювати мешканців, коли зрозуміли, що їм не вдається споживати блага міста, як було в попередні роки.

В свій захист ці особи поширюють маніпуляції, пусті обіцянки, образи та демонструють зневажливе ставлення до потреб людей. Тож ще раз про те, що переживає місто в ці весінні дні. Коротко про головне.

Атомні міста України є проблемними і це факт. Причина, вони, це моно міста без наявності державної Програми поетапного виведення цих поселень з потенційної депресивності. Окрім цього Южноукраїнськ і Вараш є в числі лідерів з борових проблем за комунальні послуги до АЕС, а через них до атомної Компанії «Енергоатом».

Цей стан негативно впливає на населення, бо відволікаються бюджетні кошти на подолання фактичної наявності штучно створених боргів, зокрема по нашому місту в його КП ТВКГ. Посада міського голови передбачає захист законних інтересів мешканців міста та сприяння його розвитку до прийнятих програм.

В частині інсинуацій. Я любі наклепи в мою адресу спростую дуже просто:

1. Мені одночасно закидають, що начеб то я є авторитарним керівником і тут же вказують, що я проводжу багато «круглих столів». Але вони, це ознака протилежного стилю роботи – ліберального. Тут одночасно дві протилежності – диктатор і тут же ліберал. Повна маячня.

2. Стосовно комунальних підприємств. Так вони виключно є підзвітними, підконтрольними і підпорядкованими не мені, а особам, які поставили свої підписи за те, начеб то це я негативно впливаю на їх роботу. І тут повна маячня.

3. І так відбувається всі ці тижні, відколи чергове особи від АЕС та певні депутати розв’язали проти мене брудну і наклепницьку травлю.

4.  Бюджетні кошти. Вони є в розпорядженні: Департамент соціальних питань та охорони здоров’я (керівник Гехад) – 140,2 млн. грн. Департамент інфраструктури міського господарства (керівник Валюшок) – 58,1 млн. грн. Управління освіти (керівник Сінчук) – 150,3 млн. грн. Управління культури (керівник Захарко) – 15,2 млн. грн.

5. Виконком (керівник Пароконний) – 15,3 млн. грн., де видатки, це канцтовари, картриджі, квіти на свята, комунальні платежі та заробітна плати апаратних працівників.

Тобто, основними розпорядниками бюджетних коштів є не міський голова, а ті особи, які чимось і не вдоволені. До їхніх бюджетних коштів міський голова не має ніякого відношення, як і до розподілу бюджету, бо це виключна компетенція міської ради – депутатів. По виконкому від ревізії порушень не встановлено.

Мене запитують в чому суть претензій до мене? Відповім. Коли я бачу, що є чиїсь дії, які наносять чи можуть нанести школу громаді міста, я починаю протидіяти такій чи таким загрозам. Ось саме це і є в основі того, що мене черговий раз звинувачують в тому, до чого я не маю ніякого відношення. Просто я стаю на перешкоді певним особами з їх планами – зовні вони для людей, а фактично все навпаки.

В 2002 році теж було звернення певних керівників, посадовців і депутатів, які мене звинувачували напередодні виборів. Але мені тоді, вже вдруге була надана довіра тисяч мешканців міста і ми впроваджували реформи і розбудовували ринки, парки, берег річки, будували різні об’єкти.

В силу того, що після виборів Президента України в 2005 році міська рада згорнула реформи і саботувала житлово-комунальний розвиток, я написав заяву і пішов працювати в Київ. З 2005 по 2015 роки з’явились борги КП ТВКГ і вони на початок 2016 року складали понад 80 млн. грн. Рахунок цього підприємства був арештованим з 2012 року.

Не перший раз мене бажають усунути з посади. Закон такий. Обирали тисячі голосів, а 24 депутата, які набрали від 30 до 100 голосів на виборах можуть відсторонити з посади любого міського голову. 

В частині незгодних з політикою міського голови.

У мене до них нема претензій, це справа сумління кожного з них. Мені відомо, що представники від АЕС та певні депутати щоденно працюють над тим, аби поширити коло невдоволених моєю роботою.

Мені розповідають, що є натяки, пропозиції щодо працевлаштування тих чи інших осіб, які можуть створити негативне враження від моєї роботи на електростанцію. Є і погрози.

При цьому нагадаю.

Мої опоненти жодної обіцяної людям з їхніх передвиборних обіцянок не внесли в Раду, а моїх Програм діє 13! Я і далі буду  відстоювати те, що зробив і що потрібно зробити для міста, для людей.

1. Реформу ТВКГ міста потрібно продовжити, це ключове підприємство для тарифної незалежності громади. Це гарно знають в сучасних демократіях.

2. І тепло від АЕС так дорого не коштує. Але для декого, це джерело гарних коштів. 

3. 6-й рік «рабства» КП ТВКГ, це ні в які рамки не вміщається. Мало того, що АЕС через Виконавчу службу вільно використовує гроші ТВКГ, а їм лишає на хліб і воду. Так цим вони ще і бюджет міста напрягли. Нікуди дітись, він допомагає.

4. А чому на АЕС не заберуть собі назад цей подарунок долі? Ніхто не задумувався? Беріть, так не хочуть! 

5. Бо тому і віддали при передачі міста, що на відміну від інших атомних міст, в Южноукраїнську самі невдалі проекти наших комунальних об’єктів. Тут і об’єктивно складний рельєф місцевості, і воду ми беремо не з дешевих свердловин, а з річки, де дуже дороге її доочищення. Тут і невдалі рішення того, де, що і як будували. Ось і є чим займатись!

Депутати і тарифи ЖКГ?

Не так багато міст, які реально взяли на виконання вимоги Стратегії сталого розвитку «Україна 2020» Президента України. Южноукраїнськ це зробив і за 2016 – 2017 роки ми відчутно просунулись в цій важливій роботі, де сьогодні маємо:

  • 50% будинків міста вже мають сучасний захист по знезараженню питної води.
  • понад 60% будинків міста обладнали приладами обліку води і тепла, є сучасна диспетчерська та комунальна метрологічна лабораторія.
  • маємо діючі кроки нової технології в роздільному поводженні з відходами.
  • в понад 80% ліквідована торгівля з землі, яка шкідлива і не законна.
  • відновлюється Критий ринок міста, створено нові торгівельні ряди і в інших місцях.
  • половину з понад 30 занедбаних, аварійних і розкрадених об’єктів міста вже відновили.
  • відновлюємо благоустрій, сквери, безпеку руху автотранспорту і пішоходів.
  • все не перелічити з того, що затрималось в розвитку міста і що розпочали робити.
  • і раптом – мораторій (заборона) на морозиво, на воду, солодощі та інше, і в першу чергу для жінок і дітей в центрі міста. 
  • Горностай заявив – 3 мільйона гривні тільки на проект під вказане вище, а вони не потрібні –
  • бо це робить інвестор за свої кошти, приклади – майданчик і фонтан (магазин 53), біля ринку «Кавунівський хліб» з туями та інші.
  • тут же заборонили цю Пам’ятку і Прямі ефіри,  тепер їх оплачують добровільні внески людей.
  • А далі ще цікавіше – блокування бюджетної підтримки тарифного захисту людей і одночасні звинувачення міського голови, який до Закону не має права на розподіл бюджету, бо це виключна компетенція депутатів.
  • То чому ж так відбувається?
  • Є не безпідставна підозра, що окрім приватно-відомчих  інтересів є потреба створення фону на  Президентські і вибори у Верховну Раду України.

При прийнятті бюджету 2018 року створилась нова «більшість» депутатів, яка почала ігнорувати законні інтереси громади міста всупереч звернень людей на увагу тарифам ЖКГ, соціальному захисту  та розвитку міста, безпечним умовам його життя.  Навіщо?

А на штучно сфальшованій тарифній платформі мабуть легше пропагувати ідеї  опозиційних Партій і їх лідерів. Мабуть так легше показати себе?

Невже цим депутатам не може прийти в їх голови хоч щось путнє пропонувати людям окрім того, хто буде секретарем? М. Носан від І.О. Кваші, чи від АЕС Є. Квасневський, якщо знімуть Пароконного? Невже все для влади і безконтрольного бюджету міста?

Люди все це бачать і вже збирають підписи за дострокове припинення повноважень цієї ради!

Закон дає підстави (вказує випадки), за яких можливо порушити питання про дострокове припинення повноважень міської ради. Якщо брудна спроба захопити владу і поставити чергового секретаря-виконавця волі безплідних для людських потреб депутатів, де порушується Закон в частині прав мешканців міста, я готую таке подання, що піде на адресу Верховної Ради України, де детально буде поінформовано все керівництво країни та громадськість про те, що насправді відбувається в Южноукраїнську.

При цьому маю чергове нагадати.

Верховна Рада України, 3 квітня – новий Закон «Про концесії». Він, це нові можливості для співпраці держави та бізнесу, це зокрема інвестиції в енергетичну, житлово-комунальну інфраструктуру та надання нової якості послуг для нашого міста”.

Проектом Закону, зокрема, передбачено:

можливість застосування концесії у будь-якій сфері господарської діяльності як на загальнодержавному так і на місцевому рівнях, прозора процедура ініціювання та прийняття рішення щодо концесії та вибору концесіонера, можливість заміни неефективного приватного партнера,

створення сприятливих умов для залучення банківського фінансування. Згідно із законопроектом, строк концесії може становити від 3 до 50 років. Ініціаторами концесії можуть виступати органи державної влади, які здійснюють управління об’єктами державної власності, органи місцевого самоврядування, державні компанії, а також самі потенційні виконавці концесії (концесіонери).

Тож бачимо, що і тут міський голова не помилився, коли 28.03.18р. ініціював проведення громадських слухань за концесію для ТВКГ і Миколаївська ОДА на це вказує письмово!

ОГИДНА ОМАНА

Йшли на вибори «2015» і зокрема обіцяли:

МО ПП «Батьківщина»:

– знизити комунальний тариф, (вже бачили, як вони на це не дали грошей?); будівництво комплексу очисних споруд та європейський досвід переробки сміття.

І жодної з їхніх Програм нема! 

МО ПП «Опозиційний блок»:

– сприяння інвестиційному клімату для підприємств у місті; залучення інвестиційних компаній для будівництва доступного житла молодим сім’ям. І їхніх Програм нема!

МО ПП Наш Край:

–  обіцяли будувати фунікулер на пляж, боулінг клуб, змінити імідж міста з моно профільного в інвестиційне і туристичне привабливий, (і тут же пропонують мораторій на розбудову міста) Їхніх Програм для міста теж нема!

 

То чому ж ці депутати і ще дехто з їхніх колег мають до міського голови претензії, коли ними обіцяне людям самі не роблять?  

Може дійсно тому, що скоро вибори!? І їм потрібне «гарне» обличчя та голоси виборців для своїх лідерів на Президента України – Тимошенко, Бойка та інших і кращого, як в чергове надурити  людей, у них нічого нема? 

«Браво»  популісти і демагоги!

Запам’ятаймо! Серед цих депутатів зокрема є бувший міський голова, є вчитель і підприємці від І.Кваші, є посадовці від АЕС, безробітний Горностай від ПП «Батьківщина», інші. 

Про тарифи. Не піднімав виконком тарифи два роки – Горностай кричав погано!

АЕС підняла тарифи в два рази – мовчок!

Але, як АЕС підняла, то і ТВКГ теж треба підняти, бо буде зупинка послуг. Підняли в три рази менше ніж АЕС і відразу крик – геноцид!

Тарифи в Южноукраїнську помірковано не високі. Аби добра воля АЕС, то з ними і проблем не було б. А поки є державні субсидії.

Для ДП НАЕК «Енергоатом» і його АЕС благодійність заборонена Законом. 

Це треба зрозуміти всім, раз і назавжди. Місто має виборювати свій шлях розвитку. А чи  налаштовані на це наші депутати?  

Може ця колотнеча марно не пройде і пропозиції міського голови будуть сприйняті в ЮУАЕС ДП НАЕК «Енергоатом», може наші депутати згадають навіщо їм надані ці мандати від виборців?

КП ТВКГ навіщо воно АЕС?

Ті, хто будував місто і АЕС перші проявили ініціативу розібратись в тарифах і що вийшло?

Було проведено зустріч цих поважних людей і міського голови, а далі круглий стіл і засідання виконкому міської ради з цього питання.

На ньому були і ті депутати, які в зменшення тарифу не дали коштів і казали, що «Плюньте на Закон, на тариф грошей не дам». Та вони мовчали.

Всі зрозуміли. Тариф буде рости від АЕС. Аби місто стрімко не піднімало свою частку ціни послуг  для захисту людей в цих умовах, бюджет має фінансувати модернізацію ТВКГ і встановлення  приладив обліку тепла та активувати дію субсидій. 

Всі побачили, що тариф встановлює не міський голова. Перші, це депутати, які мають на ці роботи дати бюджетні гроші. Лише потім діє виконком, а там не один голова приймає рішення.

І біля тисячі голосів Ветеранів та тисячі інших мешканців чітко вказали – 

Ми за зниження тарифу через виділення законних коштів КП ТВКГ з бюджету. За його  збереження в співпраці з любим інвестором, основна умова – обґрунтований тариф, збереження колективу і майна за громадою та пошук рішень розвитку міста.

Якщо не мирові угоди, то нехай «Енергоатом» пропонує щось своє.

Ми за міського голову, він на своєму місті. А депутати повинні віддати кошти в ТВКГ.  Мораторії розбудови міста, це скрита корупція, бо одним дозволяли будувати, іншим ні. Рішення проблеми по ТВКГ – може бути люба форма договору, але тільки за умов – майно громади, є недоторканим!  

Ми за АЕС, але і своє майно нікому не віддамо! Тому ми за збір тисяч підписів!

Не може так бути далі, що АЕС арештувала рахунок КП ТВКГ з 2012 року і вимагає – Розраховуйтесь з нами, коли до коштів доступ тільки у них, а для ТВКГ тільки гола зарплата, і ту АЕС в порушення Конституції України періодично блокує.

Що це, як не «рабство», поважні керівники АЕС? 

За шість років запропонуйте хоч щось корисне для людей!?

А то віддали місту застаріле ТВКГ і тільки вибиваються з нього гроші.

А людям розповідається, то прямі поставки тепла будуть від АЕС, що неможливо; то про потребу проведення аудиту, що вже багато разів проводилось під різними кутами зору на проблеми ТВКГ міста; то заводять розмову про поганих фахівців на цьому підприємстві, що не відповідає дійсності, і врешті дійшли до цинічного бруду та інсинуацій.  

Вони говорять про що завгодно, тільки не про те, як насправді можливо вирішити, зокрема цю, одну з багатьох проблем міста.   

    Шановні Южноукраїнці!

Поки мені вірить громада, я не буду дивитись склавши руки на те, як замість реального вирішення чисельних проблем міста, намагаються повернути його в минулі часи панування погано прикритих інтересів далеко не міської користі!

Переконаний, час тарифно-економічного та з цього інформаційне викривленого тиску потужного атомного лобі на людей в містах, де розташовані АЕС України має бути припинено, депутати, які представляють партійні інтереси мають більше думати про людей.

Завжди є можливість для конструктивного діалогу, як приклад, по вирішенню основної комунальної проблеми міста через вже наведені можливості, які дає держава, на що вказує і керівництво області – можливість наведеної вище концесії.

 

    Міський голова    В. Пароконний

 



02.05.2018

ЗВЕРНЕННЯ
міського голови до депутатів міської ради Южноукраїнська

Шановні колеги! Представницька влада на місцях чи не єдина можливість їх мешканців, де вони мають бути почуті в розрахунку на їм потрібні рішення і допомогу!

Кожен з нас, зокрема має можливість увійти в історію нашого міста з тим чи іншим обличчям. Історія, це мабуть дуже гучно, а ось людська пам’ять, це наше.

Так сталось, що принаймні мої вісім років, як члена виконавчого комітету міської ради з 1989 року, три роки роботи в комунальному підприємстві, та вже третє входження на посаду міського голови дають мені певне право Вам дещо сказати.   

Атомні міста України особливі і в комунальному порівнянні принципово різні. Але вони єдині в тому, що як ніде інше їх мешканці дуже розраховують на нашу участь у вирішенні питань, які їх хвилюють найбільше. Южноукраїнськ не виключення.

При всьому розмаїтті особистих уявлень та досвіду депутатської роботи нинішнього скликання міської ради, у неї все ж таки є певна історична місія покласти край комунальній не адекватності не паритетних стосунків атомної Компанії та міста.

Виключні майнові повноваження міської ради дають ініціативним депутатам право і шанс вивести процес критичних комунальних стосунків в русло справедливого врегулювання проблеми з негативу її десятилітнього стану в користь всіх містян.

З повагою ставлюсь до відповідальної галузі та завдання у міста і АЕС, по їх суті різні.

Також знаю, що може діяти механізм законного контролю використання бюджетних можливостей нашого міста. Він реалізується за участі представників його громади та депутатів. Це засіб нагальної потреби контролю суто людських коштів.

Хоча ці питання, це виключна компетенція міської ради, та дорадчий рівень меж повноважень міського голови в організації цієї важливої роботи є на стороні її здійснення в реальну практику життя міста. 

Якщо будуть врегульовані, принаймні ці дві важливі теми повноважень міської ради – комунально-майнова та фінансово-бюджетна, то смію Вас завірити – швидко спаде не здоровий інтерес будь кого зі сторони до коштів і майна, які належать громаді міста.

Вже з цього суттєво пришвидшиться вирішення питань в задоволенні очікувань всіх мешканців міста в безпечному житті громади, впорядкується її майбутнє в назрілому кроці об’єднання з землями сусідніх громад, настане порозуміння в житлово-комунальному середовищі міста, стане більш дієвою соціальна захищеність мешканців міста по всім міркам цього важливого виміру людської гідності їх життя.

Піде в небуття популізм та демагогія – ширма, за якою завжди приховуються чиїсь далеко не чесні плани, які не мають нічого спільного з цілями і завданнями розвитку економічного устрою територіальної громади – основи гідного життя і нашого міста теж.

Зауважу, до виключної компетенції міської ради в питаннях бюджету, майна та земель громади міста, до існуючих Програм, які затвердила міська рада цього скликання, які є передовим досвідом галузі їх застосування, за Вам властивої участі вже можуть бути додані нові, теж перспективні рішення на користь наших мешканців. 

Моя та участь депутатів попередніх каденцій, в процесі передачі нинішнього майна громади у її власність почалась з того, що ми спасли парк і стадіон від їх руйнування ринковою торгівлею; на березі річки замість існуючого там звалища побудували  сучасний комплекс пам’яті людей про історію війн і людський героїзм; місто почало будувати релігійні споруди; були засновані нові комунальні підприємства і служби, були започатковані нові реформи та багато чого іншого корисного людям.

Тільки здатність любої влади до реальних реформ, робить її роботу виправданою в очах людей. Тож розвиваймо наше місто далі разом, люди чекають саме такої роботи!

 

    Міський голова                 В.К. Пароконний

 

 


 

23.04.2018

МАЄМО ВСЕ, АБИ СТАВАТИ НА СВОЇ НОГИ!

Перепон на шляху до гідного життя не так вже і багато. Про них буквально декілька прикладів. їх знають майже всі.

Подивимось разом на відомі фактори, які впливають на якість нашого життя. Перший. Це наскільки ми вміємо обирати владу і вміємо з неї спитати за обіцяне? Начебто просто? Та ми швидко забуваємо хто і що обіцяв і чергове наступаємо на «граблі». Другий фактор, це скрізь суща корупція. Все інше залежить від цих речей.

Міський голова щорічно звітує, що обіцяв і що зробив! 2016/17рр., як місто розвивалось,  бачили всі. Була конструктивна більшість голосів в міській раді. 2018 рік став іншим. Чому?

В жовтні 2017-го мешканці і виконком звернулись до керівництва країни і нам збільшили  бюджет на реформу і тарифний захист людей в сфері Ж/К послуг на 12 мільйонів гривні.  

Та в грудні 17-го сформувалась інша більшість депутатів. Їх «лідер» бюджет захисту тарифів  назвав аферою і сказав, що він плює на Закон і що на тарифи грошей не дасть. Так вони і зробили. На тарифний захист громади не додали 19,3 млн. грн. А тут АЕС, після їх мітингу в два рази піднімає свій тариф, зростає і тариф КП ТВКГ. Про це детально на 2-й сторінці.

Що далі? Депутати, які поперебігали в «Патріоти» в інші групи про свої обіцянки захищати місто мовчать, нових Програм не подають. Вони не підтримали інвесторів, які перемогли в конкурсі розвитку ринку «Господар» і накладають мораторій на розвиток міста на проект якого  подали заявку в 3 мільйона гривні з бюджету. Але проектують інвестори за свій кошт. Це що?

Схоже на прояв скритої корупції чи на запрошення до здирництва, за що дехто з міської ради вже «сидів»? А через її рішення мали б стимулювати розвиток міста, бо інвестиції, це заощадження бюджету в десятки мільйонів гривні. Вони, це благоустрій, нові робочі місця, ті ж туалети і багато іншого. Тому все це виглядає дивним гальмом, чого в інших містах нема!

Дуже схоже, що знову в тіні з’явились особи, які мають свої інтереси на можливості міста. Що  ж таке привабливе є в місті? Принаймні бюджет і наше КП ТВКГ. З цього і бачимо демарші,  демагогію та особисті образи і бруд в соцмережах. Воно йде на маскування замовних планів.

За нормою Закону міський голова до його повноважень забезпечує в місті додержання вимог Конституції, законів України, актів Президента України. А комусь дуже хочеться плювати на Закон! Мабуть тому і планують усунення міського голови з посади? Тому на соціальну пам’ятку та прямі ефіри не дали бюджетні кошти. Але її випускають люди і ефір теж буде.

Що ж дає нова більшість в міській раді в їх рішеннях окрім призабутих Програм розвитку?:

  •  На тарифний захист громади потрібних грошей не дали, кажуть нема.
  •  І тут же шумлять за часткове підняття тарифів. Давайте гроші, не буде підвищення!
  •  На заявку АЕС піднято тариф, а радіо на електростанції говорить, що це зробив КП ТВКГ.
  •  Депутати збільшені тарифи АЕС не помічають, а КП ТВКГ – тільки віддати на АЕС. 
  •  Якщо відмінити тарифи, їх відновить суд, бо вони економічне обґрунтовані. Що далі?  
  •  На ремонти вулиць і доріг грошей дали дуже мало, кажуть теж нема.
  •  Їх блокування медичної реформи обійшлось втратою нашого бюджету понад 7 млн. грн.
  •  Мирові угоди КП ТВКГ з ДП НАЕК «Енергоатом» і концесія депутатів теж не цікавлять. 

Концесія. Це договір норми життя інших країн і в Україні теж здають в концесію різні об’єкти і комунальні теж, у кого вони проблемні. Ми тільки підказали рішення і раптом переполох, плітки і вигадки. Мабуть зачепили за живе? А концесія чи інший договір спільної користі дає –  

Власність ТВКГ лишається в громаді. Концесіонер, інвестор вкладає свої кошти в подолання всієї збитковості і недосконалості підприємства і саме з його ліквідації має свій зиск. Саме від цього зберігається якість і соціальна обґрунтованість тарифів, колектив та місто отримує свій шлях розвитку. Доречи і АЕС може взяти КП ТВКГ в концесію. Хто проти? Додумайте самі!

І тут піднялась істерія. До неї причетні і ті, хто в свій час допустили руйнування економіки КП ТВКГ. Це А.М. Стулін і Є.А. Квасневський. Як раніше, так і сьогодні, бачимо їх помилки.   

Шановні Южноукраїнці! Як буде діяти далі нова більшість депутатів ще побачимо? А в  захист ветеранів від держави є Закон і субсидії. Що їм і місту дали з бюджету бачили самі!

Якщо віддамо КП ТВКГ на АЕС, остаточно втратимо любу надію захистити громаду. Невже не зрозуміло чому шість років заганяють наше ТВКГ в банкрутство і нічого не пропонують самі?

І до нової більшості депутатів. І їм, і місту мабуть є над чим подумати! Наприклад – хто ж буде захищати інтереси простих мешканців? Атомні інтереси є кому захищати, а людей хто? 

Дехто не розібрався, що їх представницький мандат, це відповідальність перед людьми, а не обслуговування чиїхось прихованих інтересів! Шановна громадо! Наш тарифний захист в наших руках, КП ТВКГ треба захистити!  Або будемо платити за комуналку, як в Києві.

І ще. Є враження – захисти місто ТВКГ і зумій взяти під суспільний контроль бюджетні кошти, то пропаде публічний бруд і впаде черга в міську владу!      

     В. Пароконний

 


ОФІЦІЙНУ ДОВІДКУ МАЄМО ЗНАТИ ВСІ!

КП ТВКГ відповідально інформує мешканців міста про наступне.

 

Плітки та провокаційну неправду, що ніби то наше ТВКГ хтось вже викупив та інші, які по місту розповсюджують не щирі і зацікавлені особи,  не мають під собою ніяких підстав  КП ТВКГ є власністю територіальної громади міста і ніхто без думки мешканців при їх широкому обговоренні і депутатів  нікому не передасть. Це принципове питання.

  • Рішення про любу передачу майна маже прийняти тільки міська рада – депутати на їх сесійному засіданні, де вони обов’язково мають враховувати думку мешканців міста.
  • Повноваження виконавчої влади міста і КП ТВКГ тут відсутні. Ми зобов’язані лише давати всебічний аналіз та виважені пропозиції на розгляд громадськості і депутатів, зобов’язані інформувати керівні Інституції держави, що наразі і відбувається.
  • КП ТВКГ і міський голова за те, щоб власність на це комунальне майно виключно  належала тільки громаді нашого міста. Це основа і захист кожного його мешканця.  
  • Ми стверджуємо, що економіка підприємства дозволяє працювати самостійно і ефективно  після того, коли будуть виконані вимоги Закону і Уряду України.
  • А це – всі будинки, всі окремі споживачі комунальних послуг, які повинні мати прилади обліку нами наданих послуг по теплу і воді, а засоби виробничого процесу мають бути відремонтованими і модернізованими до сучасних вимог.   
  • Тарифи мають бути обґрунтованими і справедливими. Так мають жити всі міста.  
  • 12 квітня цього року ЮУ АЕС провела попереджувальну акцію проти незадовільного стану в атомно-енергетичному та промисловому комплексі. А це економіка і заробітна плата на АЕС, які прямо залежать від тарифу на електроенергію, на тепло, на інші комунальні послуги.
  • ЮУ АЕС подала підвищені в два рази тарифи на затвердження виконавчого комітету міської ради на воду і водовідведення, КП ТВКГ частина цього процесу. Якщо АЕС відмовиться від підвищення їх тарифів то і тариф КП ТВКГ буде знижено, бо це один процес. Його розривати не припустимо.
  • Справедливість тарифів забезпечують кошти від бюджету міста на заміну застарілого обладнання, впровадження нового за вимогами Закону і Уряду України.
  • Скільки коштів не додає бюджет міста у вдосконалення виробничого процесу і наскільки дорожчає електроенергія, матеріали та інші витратні позиції, їх надалі  компенсує тариф на рівні мінімально дозволеної межі його формування для гарантії надання своєчасних і якісних послуг. Так обґрунтовується тариф.
  • В порівнянні з технологічно схожими підприємствами в інших містах, наші тарифи помірковані, бо була підтримка бюджету і вона ще потрібна. Воду і послугу її відводу надає АЕС. В інших атомних містах ці об’єкти є у власності громад і їх тарифи менші.
  • Але є технологічна специфіка і прямих аналогій тут не може бути. По послугам постачання тепла, води і водовідведення атомні міста принципово різні.
  • Департамент соціального захисту та охорони здоров’я міської ради контролює і  забезпечує заходи по виділенню субсидій, як це визначає Закон.  
  • Ми за підписання Мирових угод з ДП НАЕК «Енергоатом». А якщо за шість років штучної блокади нашого підприємства вони цього не хочуть, то треба шукати інші рішення і вони можливі. Такий досвід є в інших містах.
  • Цей процес ініційовано і він має відбуватись в обговоренні на професійній основі,  без популізму і без різного роду провокацій. Його основна лінія – захист майна та  інтересів громади так, як свої інтереси захищає ДП НАЕК «Енергоатом».
  • Має бути баланс і компроміс, але без ущемлення права власності громади міста на його майно та на обґрунтовані тарифи. Ми розраховуємо на підтримку всього міста.
  • І ще, теплова енергія з АЕС не може вартувати дорого. А в КП ТВКГ тільки 12 ТРП, є 3 КНС, де є потужні насоси і апарати підігріву води, інше ємне обладнання та понад 200 кілометрів трубопроводів. Не можливо тариф підняти для АЕС, а наш ні. Ми і так просимо мінімум.
  • Кожен арешт рахунку підприємства, це штраф - 7 %, 10% на АЕС, пені, збори, разом 40% і КП ТВКГ та бюджет марно втратили понад 40 млн. грн. Без штучних арештів ми не банкрот.
  • Наразі КП ТВКГ на шляху до сучасного підприємства і воно потрібне територіальній громаді. В сучасних громадах комунальна сфера є основою їх добробуту і сталого розвитку.  Наше підприємство, це як вісь для колеса. Віддамо його на АЕС і втратимо основу нашого майбутнього та захист людей. КП ТВКГ нам ой як потрібне!  Випуск – ГО «Рух за гідність»

 

      Директор КП ТВКГ В.Д. Потюк

 



 

Розвиваємо місто. Архів