Відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...
Res --> 1
Соціальними працівниками комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Южноукраїнська» 8 та 9 червня 2017 здійснювалися перевірки дачних перевезень за всіма направленнями, а саме:
Южноукраїнськ – СОТ «Протон»;
Южноукраїнськ – СОТ «Південний Буг»;
Южноукраїнськ – СОТ «Ташлик»;
Южноукраїнськ – СОТ «Бузьке».
У ході перевірки було з’ясовано, що дачні автобуси відповідно до графіку на маршруті були, окрім автобуса зі сполученням Южноукраїнськ – СОТ «Протон». Всі бажаючі потрапили до автобусів.
З боку пільговиків надійшли скарги, щодо некоректного відношення водіїв до них, порушення графіку перевезень та кількості автобусів на маршрутів.
Департаментом соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради були направлені листи до перевізників з приводу вищезазначених порушень.
02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує. 10.04.2...
На Платформі допомоги врятованим (https://www.helpplatform.in.ua) ...
Соціально-психологічна адаптація і реабілітація ветеранів війни а також підтримка їхніх сімей є дуже...
30.04.2024 за головування заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мар...
Домашнє насильство суттєво впливає на ґендерні ролі та стереотипи, які формуються в суспільстві. Одн...
1 травня в Україні відзначають Міжнародний день праці. Це свято для всіх, хто своєю щоденною працею...
У Южноукраїнській міській територіальній громаді завершився місячник присвячений до Всесвітнього Дня...
З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...
29 квітня 2024 року в залі засідань управління соціального захисту Южноукраїнської міської ради відб...