Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Відбулося засідання координаційної ради по виконанню міської комплексної Програми «Турбота»
AA

Відбулося засідання координаційної ради по виконанню міської комплексної Програми «Турбота»

8 вересня 2016 року відбулося засідання координаційної ради по виконанню міської комплексної Програми «Турбота». Засідання пройшло під головуванням заступника голови координаційної ради - начальника управління соціального захисту населення, охорони здоров’я та праці Ельвіри Гехад за участю членів ради - представників управлінь фінансового управління, управління молоді спорту та культури, Южноукраїнського міського центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді, управління освіти, міського центру зайнятості, Державного закладу «Спеціалізована медико-санітарна частина №2 Міністерства охорони здоров’я України» та представників громадських організацій.

Під час засідання розглянуті питання про соціальну реабілітацію дітей-інвалідів, стан виплати заробітної плати та погашення заборгованості з неї на підприємствах міста та про стан працевлаштування інвалідів та осіб звільнених з місць позбавлення волі та прийняті відповідні рішення.

 

Читайте також

Відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...

До уваги військовослужбовців!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує.   10.04.2...

Інформація про стан виконання Програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в Южноукраїнській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...