Відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...
Res --> 1
Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради відповідно листа від 17.03.2020 №100/12 Миколаївського державного експериментального протезно-ортопедичного підприємства повідомляє наступне.
Прийняття осіб, що потребують первинного або складного протезування/ортезування, на реабілітацію до Стаціонарного (реабілітаційного) відідлення первинного і складного протезування та ортезування тимчасово припинено.
Обслуговування громадян на підприємстві здійснюється в звичайному режимі з дотриманням заходів забезпечення протиепідемічної безпеки.
Обслуговування громадян щодо забезпечення технічними засобами реабілітації виїзними медико-технічними бригадами (далі – МТБ) в районах і містах Миколаївської області тимчасово призупинено. Про поновлення роботи МТБ за відкоригованим графіком буде проінформовано додатково.
02.05.2024 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головува...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує. 10.04.2...
На Платформі допомоги врятованим (https://www.helpplatform.in.ua) ...
Соціально-психологічна адаптація і реабілітація ветеранів війни а також підтримка їхніх сімей є дуже...
30.04.2024 за головування заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мар...
Домашнє насильство суттєво впливає на ґендерні ролі та стереотипи, які формуються в суспільстві. Одн...
1 травня в Україні відзначають Міжнародний день праці. Це свято для всіх, хто своєю щоденною працею...
У Южноукраїнській міській територіальній громаді завершився місячник присвячений до Всесвітнього Дня...
З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...
29 квітня 2024 року в залі засідань управління соціального захисту Южноукраїнської міської ради відб...