Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради інформує
AA

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради інформує

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради інформує підприємства та жителів міста  щодо стану нарахування та відшкодування витрат з надання субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства.

З початку 2019 року громадяни міста отримують субсидію у готівковій та грошовій формі. Станом на 1 квітня субсидією скористалось 1412 сімей на загальну суму 1343,6 тис.грн..

Пільги на оплату житлово-комунальних послуг отримують 3669 громадян, яким нараховано 1384,4 тис.грн.. Кошти відшкодовуються підприємствам надавачам послуг в повному обсязі.

 



Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради  інформує підприємства та жителів міста, що 11.04.2019 будинкам сімейного типу за квітень поточного року виплачено кошти за принципом «гроші ходять за дитиною» в сумі 61,3 тис. грн. в повному обсязі.

Читайте також

Інформація про стан виконання Програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в Южноукраїнській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...

До уваги ветеранів війни, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

20 березня 2024 року командою Мінветеранів спільно з Товариством Червоного Хреста України запрова...

Засідання круглого столу по підведенню підсумків проведення заходів до Всесвітнього Дня охорони праці

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Щороку 28 квітня в Україні відзначається Всесвітній день охорони праці. Відповідно до рекомендацій М...