Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Інформаційно-роз’яснювальна робота з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення
AA

Інформаційно-роз’яснювальна робота з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення

17.02.2015 робочою групою з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у місті Южноукраїнську у складі представників управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради, управління Пенсійного фонду України в місті Южноукраїнську Миколаївської області, управління економічного розвитку Южноукраїнської міської ради, Южноукраїнського міського центру зайнятості та Южноукраїнської об’єднаної державної податкової  інспекції Головного управління Міндоходів у Миколаївській області здійснено інформаційний рейд з питань легальної зайнятості 14-ти суб’єктів підприємницької діяльності шляхом проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з даного питання.

За результатами інформаційного рейду, членами робочої групи розповсюджено 168 буклетів з наступних питань: «Наслідки нелегалізованої зайнятості для роботодавців та найманих працівників», «Трудовий договір як основа соціального захисту працівника», «Мінімальна заробітна плата у 2015 році», «Компенсація роботодавцю фактичних витрат, пов’язаних зі сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», «Порядок оформлення куточка споживача», «Подання звітності в електронному вигляді», «Права та обов’язки платників податків та контролюючих органів», «Відповідальність за порушення законодавства про працю», «Порядок подання звітності роботодавцями до державної служби зайнятості», «Легалізація заробітної плати».

Робота у даному напрямку триватиме і надалі.

 

 

Читайте також

Відбулася комплексна перевірка Южноукраїнської міської територіальної громади щодо виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту

Управління з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради

У період з 23 по 26 квітня 2024 року за розпорядженням голови Миколаївської обласної державної адмін...