Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Звіт про виконану роботу департаменту інфраструктури міського господарства станом на 26.12.2017
AA

Звіт про виконану роботу департаменту інфраструктури міського господарства станом на 26.12.2017

  1. Прийнято участь у трьох  комісійних обстеженнях об’єктів  інфраструктури міста.
  2. Виконані роботи по І-му етапу на об’єкті: «Реконструкція гуртожитку № 6 під житло за адресою: вулиця Олімпійська, 3 (Комсомольська, 3) в м. Южноукраїнськ, Миколаївської області».
  3. Очікуються документи для прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва: «Реконструкція дороги з влаштуванням зупинки громадського транспорту за адресою: вулиця Маяковського біля житлових будинків №44 та №46 в м. Южноукраїнську Миколаївської області».
  4. Виконані роботи із технічного переоснащення інженерних вводів з встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячого і холодного водопостачання у житлових будинках міста.
  5. Виконані роботи з капітального ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового будинку по вулиці Дружби Народів, 32 в м. Южноукраїнськ Миколаївської області.
  6. Виконані роботи з капітального ремонту ліфтів за адресою: вул. Набережна Енергетиків, 41 (під’їзд 1,2).
  7. Придбано матеріали для виконання робіт з підготовки магістральних мереж теплопостачання до роботи в осінньо-зимовий період.
  8. Придбано переходи для невідкладного виконання аварійних робіт на основному напірному каналізаційному колекторі.
  9. Проведено гідродинамічне очищення та відкачка відкладень з КНС №2.
  10. Придбано підшипники для ремонту електродвигунів та насосів на ТРП та КНС.
  11. Надано відповіді на звернення громадян, які звернулися з наступних питань:
    • щодо ремонту системи водопостачання;
    • щодо відсутності опалення та гарячої води;
    • щодо неприємного запаху з підвалу;
    • щодо ремонту в під’їзді житлового будинку;
    • щодо тарифів на послуги з утримання житлових будинків;
    • щодо наявності комарів в підвалі житлового будинку;
    • про ремонт дороги в приватному секторі.

В департаменті інфраструктури міського господарства ведеться контроль за своєчасним вирішенням всіх порушених в зверненнях питань та надання в установлений законом термін письмових відповідей.

  1. Погоджено розрахунки до договорів оренди між суб’єктами господарювання та балансоутримувачами комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
  2. Направлено інформаційні листи суб’єктам підприємницької діяльності та комунальним підприємствам.
  3. Підготовлено та оприлюднено проекти рішень для розгляду на сесії Южноукраїнської міської ради.
  4. Підготовлено та оприлюднено проекти рішень для розгляду на засіданні виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради.
  5. Оброблено документацію щодо подовження договорів оренди на приміщення комунальної власності міста Южноукраїнська.
  6. Ведеться та формується єдиний реєстр майна комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
  7. Підготовлено та проведено засідання конкурсної комісії по наданню в оренду майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
  8. Виготовлено свідоцтво про право власності на об’єкти, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
  9. Обстежено вільні приміщення комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська, які пропонуються для передачі в оренду.
  10. Проведено засідання конкурсної комісії по наданню в оренду майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
  11. Розміщено на офіційному сайті міста інформації про перелік вільних приміщень, індивідуально визначеного майна комунальної власності територіальної громади міста, які можуть бути передані в оренду суб’єктам господарювання для здійснення господарської  діяльності.
  12. Розміщено на офіційному сайті міста інформації про перелік  вільних  приміщень, сміттєкамер, які можуть бути передані в оренду фізичним особам для використання не за комерційним призначенням.
  13. Закрито 2 дозволи на порушення об’єктів благоустрою.

 

 

Читайте також