Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Звіт про виконану роботу департаменту інфраструктури міського господарства станом на 11.07.2017
AA

Звіт про виконану роботу департаменту інфраструктури міського господарства станом на 11.07.2017

  1. Погодження розрахунків до договорів оренди між суб’єктами господарювання та балансоутримувачами комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
  2. Направлення інформаційних листів суб’єктам підприємницької діяльності.
  3. Підготовка та оприлюднення проектів рішень для розгляду на сесії Южноукраїнської міської ради.
  4. Проведено засідання круглого столу щодо функціонування ринку «Господар».
  5. Відвідування засідань постійних депутатських комісій Южноукраїнської міської ради стосовно розгляду профільних питань, які буде винесено на сесією Южноукраїнської міської ради.
  6. Упорядкування документації відділу комунальної власності. 
  7. Підготовка документації для реєстрації права власності на об’єкти, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
  8. Ведення та формування єдиного реєстру майна комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
  9. Направлення запиту до архівного відділу Южноукраїнської міської ради.
  10. Направлення контролів щодо кількості гуртожитків, які перебувають  комунальній власності територіальної громади міста Южноукраїнська та кількості зареєстрованих мешканців у гуртожитках, до управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації.
  11.  Направлення звітів щодо орендованого майна комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська до відділів Южноукраїнської міської ради.
  12. Формування контролю щодо орендованого майна комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська Миколаївської обласної державної адміністрації.
  13. Укладено договір на придбання продукції для ремонту обладнання КНС та ТРП міста;
  14. З метою підготовки інженерних мереж до осінньо – зимового періоду 2017-2018 років придбано сталеві труби(2,78 тонн) для проведення поточних ремонтів трубопроводів
  15. Вдруге оголошено процедури відкритих торгів на закупівлі робіт по Капітальному ремонту загальноосвітньої школи № 3 (заміна вікон та встановлення перегородок в санвузлах) по бульвару Цвіточному,5
  16. Ведеться підготовка до переговорної процедури на закупівлю товару «Механічні ланцюгові граблі МП-11 м для каналізаційно – насосної станції № 2(2 одиниці)»
  17. Ведеться підготовка до  переговорної процедури на закупівлю товару «Установка пролівна АС-25 в комплекті (або аналог); установка пролівна переносна АС – П(або аналог.)

Читайте також