До уваги керівників підприємств, установ і організацій; комунальних підприємств: СКГ, ТВКГ, ЖЕО!

Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Южноукраїнську пропонує оформити передплату журналу «Безпека праці на виробництві» на 2017 рік з метою поширення пропаганди безпечних та нешкідливих умов праці, профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань, діяльності Фонду.

Щомісячний профілактично-практичний журнал «Безпека праці на виробництві» постійно висвітлює діяльність виконавчої дирекції Фонду, її регіональних управлінь та відділень, страхових експертів з охорони праці  та може бути корисним в наданні практичної допомоги в організації, розробленні та впровадженні профілактичних заходів з безпеки виробництва, запобігання виробничому травматизму, забезпечення здорових і безпечних умов праці.

У журналі надаються рекомендації спеціалістам служб охорони праці, методична допомога керівникам підприємств, де немає спеціаліста з охорони праці, поради, консультації, відповіді на запитання.

Журнал «Безпека праці на виробництві» має передплатний індекс - 37850, ціна на 1 місяць - 50 грн.10 коп., на 6 місяць - 300 грн.60 коп., на 12 місяців - 601 грн. 20 коп.

Читайте також

Круглий стіл на тему «Соціальні права та гарантії інвалідів виробництва, покращення соціального забезпечення»

Южноукраїнське міське відділення управління ВД ФСС України в Миколаївській області

19  липня 2018 року в Южноукраїнському міському відділенні Управління ВД Фонду соціального стра...

Семінар-нарада «Створення та функціонування системи управління охороною праці на підприємстві»

Южноукраїнське міське відділення управління ВД ФСС України в Миколаївській області

17  липня 2018 року в Южноукраїнському міському відділенні Управління ВД Фонду соціального стра...

Медичну реабілітацію за кошти Фонду соціального страхування пройшли 1 439 вагітних жінок

Южноукраїнське міське відділення управління ВД ФСС України в Миколаївській області

При порушенні перебігу вагітності (ускладненій вагітності) застраховані у Фонді соціального страхува...

Лікування і реабілітацію у І півріччі пройшли 6 338 осіб з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва

Южноукраїнське міське відділення управління ВД ФСС України в Миколаївській області

Упродовж І півріччя 2018 року у закладах охорони здоров’я було проліковано та забезпечено меди...

Відновлювальна реабілітація застрахованих осіб та дітей застрахованих осіб в Южноукраїнського відділення фонду соціального страхування, підсумки роботи за І півріччя 2018р.

Южноукраїнське міське відділення управління ВД ФСС України в Миколаївській області

11  липня 2018 року в Южноукраїнському міському відділенні Управління ВД фонду соціального стра...

У I півріччі допомогу по вагітності та пологах від Фонду соціального страхування отримали понад 86 тис. жінок

Южноукраїнське міське відділення управління ВД ФСС України в Миколаївській області

За оперативними даними Фонд соціального страхування України профінансував надання допомоги по вагітн...

Охоплення реабілітаційним лікуванням за кошти Фонду соцстрахування зросло на 34%

Южноукраїнське міське відділення управління ВД ФСС України в Миколаївській області

За реформованим механізмом упродовж першого півріччя 2018 року Фонд соціального страхування України...

Телефонна "гаряча лінія"

Южноукраїнське міське відділення управління ВД ФСС України в Миколаївській області

  Южноукраїнське міське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхува...

До уваги бухгалтерів підприємств, організацій та фізичних осіб-підприємців!

Южноукраїнське міське відділення управління ВД ФСС України в Миколаївській області

Згідно Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов’язковог...

Санаторно-курортне лікування за кошти Фонду пройшли більше 3 тис. осіб з інвалідністю

Южноукраїнське міське відділення управління ВД ФСС України в Миколаївській області

З початку 2018 року за рахунок коштів Фонду соціального страхування України адресним санаторно-курор...