Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 10.03.2023 по 16.03.2023 року

17.03.2023
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  26 963,0 тис. грн., із них:

  •    податку  на  доходи  фізичних  осіб – 23 072,4 тис. грн.;
  •    податку на майно – 256,6 тис. грн.;
  • єдиного податку – 439,7 тис. грн.;
  • акцизного податку – 125,6 тис. грн.;
  • інших надходжень податків та зборів – 260,9 тис. грн.;
  • субвенцій з державного та обласного бюджетів – 2 807,8 тис. грн. із них: освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 2 675,2 тис. грн., інші субвенції з місцевого бюджету– 132,6 тис. грн.

Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 9 551,2 тис. грн., з них  на:

  • утримання бюджетних установ в сумі 6 970,7 тис. грн., в тому числі:
  • 5 161,8 тис. грн. – видатки на виплату заробітної плати, розрахункових та відпускних працівникам бюджетної сфери;
  • 257,8 тис. грн. – оплата енергоносіїв бюджетних організацій;
  • 700,0 тис. грн. – придбання продуктів харчування для закладів освіти;
  • 851,1 тис. грн. – на придбання: будматеріалів (фарба, розчинник, тощо) та матеріалів для обслуговування та ремонту інструментів, бензину для генераторів, лампочок світлодіодних, стартерів, миючих засобів, інвентарю для господарчих потреб (електричний чайник і плитка, бутлер, помпа), дизпалива, паперу та канцтоварів, літератури,  оплата послуг з: організації доступу ЄДБО; оренди приміщень; зберігання ТЗ на території ангару для техніки КП "СКГ"; проведення перевірки технічно-справного стану і комплектності ТЗ; інтернету, спецнавчання працівників з ЦЗ та охорони праці; техобслуговування внутрішніх електромереж закладів освіти; улаштування електромереж в приміщеннях тимчасового укриття за допомогою бензинового генератора; зв’язку; страхових платежів по договору; поштових витрат; спостереження за станом та технічного обслуговування тривожної сигналізації; поточного ремонту зовнішньої труби холодного водопостачання в ліцеї №1 ім.Захисників Вітчизни; централізованої охорони майна на об'єкті з реагування наряду поліції охорони (охорона збройних кімнат); відшкодування експлуатаційних витрат; страхування транспорту; послуг з висвітлення діяльності виконавчих органів ради; орендної плати;  відрядження, тощо;
  • виконання заходів за програмами – (-156,0) тис. грн., із них на:

- програми соціального направлення – 281,6 тис. грн. (утримання КЗ «ЦСПРД» (медикаменти, оплата послуг за програмне забезпечення МеДок, оренда приміщення); відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян на міських та приміських маршрутах; забезпечення фінансової підтримки міських громадських організацій для здійснення їх статутної діяльності; надання щомісячної матеріальної допомоги дітям військовослужбовців ЗСУ та інших військових формувань, у т.ч. добровольчих, які загинули, пропали безвісти або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних при виконанні службових обов'язків під час участі в АТО та ООС; надання матеріальної допомоги на поховання категорій осіб, які не перебували у трудових відносинах з підприємством, установою, організацією, не вносили кошти в ФССТН, виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого; надання одноразової матеріальної допомоги на поховання  загиблих (померлих) під час участі у воєнних діях та конфліктах. надання матеріальної допомоги для відшкодування витрат медичного страхування учасників АТО та ООС, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни з числа учасників АТО та ООС; часткове відшкодування витрат на поховання УБД та інвалідів війни з числа учасників АТО/ООС, якщо сума фактичних витрат перевищує обсяг відшкодування за рахунок субвенції з обл.бюджету; надання адресної грошової допомоги малозабезпеченим особам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах; відшкодування за пільгову передплату на друковані періодичні видання; забезпечення відшкодування витрат членам сімей загиблих (померлих) УБД АТО на послуги з утримання житлових будинків, споруд та прибудинкових територій (кварт.плати) в межах загальної площі, централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, централізованого водовідведення у розмірі 50% у межах встановлених норм; надання пільг на оплату ЖКП окремій категорії громадян; заняття в спортивних секціях осіб з обмеженими можливостями);

-  охорону здоров’я – 125,3 тис. грн. (відшкодування вартості медикаментів ветеранам війни; придбання спеціальних продуктів харчування, збагачених поживними речовинами (лікувальне харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію та муковісцидоз));

- організацію мобілізаційної роботи та територіальної оборони – 309,5 тис. грн. (придбання стільців, продуктів харчування);

-  профілактику злочинності – 0,2 тис. грн. (послуги зв’язку за надання в користування місця в кабельній каналізації електрозв'язку.);

-  реформування і розвиток ЖКГ – 382,1 тис. грн. (оплата за придбані у 2022 році матеріали для проведення поточного ремонту теплових мереж та надані послуги спецтехніки для проведення поточного ремонту водопровідних мереж в смт.Костянтинівка; зимове утримання внутрішньо-квартальних доріг в м.Южноукраїнську (придбання солі технічної));

-  капітальне будівництво – (-1 368,7) тис. грн. (повернення фінансування за виконані роботи  по об'єкту: "Капітальний ремонт вул.Дружби Народів в м.Южноукраїнську Миколаївської обл. (ІІ черга)" , з подальшим відновленням лімітних видатків);

- охорону тваринного світу та регулювання чисельності бродячих тварин - 94,8 тис.грн. (догляд та утримання тварин у пункті тимчасового утримання, відлов бродячих тварин на території міста);

- розвитку культури, фізкультури, спорту та туризму – 19,2 тис. грн. (придбання квітів; обслуговування електромереж; перевезення спортсменів; оплата поїздки на змагання);

  • видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 2 736,5 тис. грн., а саме на:
  • 2 729,5 тис. грн. заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти;
  • 7,0 тис.грн. грошова компенсація на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, встановлення телефонів особам з інвалідністю І та ІІ групи.