Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 16.12.2022 по 23.12.2022 року

28.12.2022
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  26 750,8 тис. грн., із них:

  •    податку  на  доходи  фізичних  осіб – 25 524,2 тис. грн.;
  •    податок на майно – 258,9 тис. грн.;
  • єдиного податку – 661,3 тис. грн.;
  • акцизний податок – 247,1 тис. грн.;
  • туристичний збір -0,2 тис. грн.;
  • інших надходжень доходів – 59,1 тис. грн.

      Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 72 763,5 тис. грн., з них  на:

  • утримання бюджетних установ в сумі 28 595,5 тис. грн., в тому числі:
  • 22 753,3 тис. грн. заробітна плата з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери;
  • 1791,8   (1 804,7) тис. грн. – оплата енергоносіїв бюджетних установ;
  • 329,9 тис. грн. – харчування в закладах освіти;
  • 0,9 тис. грн. – придбання медикаментів;
  • 3 719,6 тис. грн. – на придбання: канцтоварів, госптоварів, веб-камер, мінеральної води, ліхтарів, новорічних подарунків для ДНЗ, м’якого інвентарю, передплата періодичних видань; послуги з: поточного ремонту та обслуговування оргтехніки, заправка картриджів, перезарядки вогнегасників, доступу до Е-журналу, встановлення жалюзі, техобслуговування тривожної та протипожежної сигналізації,  за виконані роботи з поточного ремонту: приміщень виконкому та замощення біля будівлі виконкому, мереж теплопостачання, очищення системи водовідведення від опалого листя та сміття, охорони збройних кімнат, юридичного супроводу та інше;
  • виконання заходів за міськими програмами – 40 402,0 тис. грн., із них на:

- соціальні направлення –  1 263,8 тис. грн. (утримання КЗ «ЦСПРД» (придбання та установка вікон, оплата енергоносіїв, заробітна плата, продукти харчування, за виконані роботи з поточного ремонту підвальних приміщень, придбання меблів);  фінансова підтримка громадських організацій; оплата праці за громадські роботи; гаряче харчування малозабезпечених верств населення; пільги на ЖКП окремій категорії громадян; відшкодування за пільговий проїзд авто та залізничним транспортом; матеріальна допомога на поховання; грошова допомога малозабезпеченим особам; висвітлення інформації в ЗМІ);

- організацію мобілізаційної роботи та територіальної оборони – 3 075,2 тис. грн. (придбання: повербанків, плащів, дощовиків, дров, вантажопасажирських позашляховиків; перевезення гуманітарної допомоги та резервістів; оплата енергоносіїв);

- інформаційну підтримку – 10,5 тис. грн. (висвітлення діяльності органів міської ради в ЗМІ);

- МП «Наше місто» - 5,8 тис. грн. (придбання квітів та наклеювання біг-бордів);

-  розвиток земельних відносин – 165,5 тис. грн. (послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок);

- розвиток освіти – 55,0 тис. грн. (стипендія та матеріальне заохочення учнів переможців міжнародних та всеукраїнських конкурсів, фестивалів);

- охорону здоров’я – 4 356,4 тис. грн. (відшкодування за медикаменти: хворим на серцево-судинні захворювання, пацієнтам з хворобою Паркінсона, жінкам з онкологією молочних залоз та іншим; паліативна допомога; лікувальне харчування дитини; харчування донорів; заробітна плата з нарахуваннями; оплата енергоносіїв; поточний ремонт корпусу А п’ятий поверх; придбання лазеру гольмієвого хірургічного MultiPulse Ho та устаткування до нього з базовим комплектом витратних матеріалів);      

- виконання депутатських повноважень – 199,9 тис. грн. (придбання: генератора для пункту незламності с. Панкратове;  придбання матеріалів для ремонту мереж гарячого водопостачання ж/б №5 по б-р Шкільний, придбання поштових скриньок для ж/б №14 по пр-ту Незалежності; придбання матеріалів для сталого проходження осінньо-зимового періоду для ж/б №17 по вул. Дружби Народів; придбання металевих дверей для ліцею №4);

- об’єднання співвласників – 1 361,0 тис. грн. (за виконані роботи за об'єктом: "Капітальний ремонт м'якої покрівлі ж/б ОСББ "Центральний 5/14" за адресою: пр.Незалежності,14 м. Южноукраїнськ, Миколаївської обл. (на умовах співфінансування 90%/10%)" та технічний нагляд; кронування та видалення сухостійних аварійних дерев на прибудинковій території житлових будинків за відповідними адресами);

- захист населення – 474,3 тис. грн. (облаштування пунктів Незламності: придбання генератора, бензину для генератора, одноразового посуду,  чайників, продуктів харчування, техобслуговування автоматичної системи оповіщення);

-  капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 16 956,7 тис. грн. (за виконані роботи з: поточного ремонту приміщення в Іванівському закладі середньої освіти ЮУ МР під розміщення дошкільного підрозділу; коригування ПКД та проведення експертизи по об’єкту: "Капремонт вул. Дружби Народів в м.Южноукраїнську" (ІІ черга); капітального ремонту санвузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентаря в гімназії №1 по б-ру Курчатова, 6 з урахуванням технагляду; капремонту транзитних трубопроводів теплових мереж ГВП по бул. Цвіточному,13-Енергобудівників та інше);

- розвитку культури – 42,3 тис. грн. (послуги з обслуговування та встановлення новорічної ялинки, оплата поїздки на змагання);

- профілактику злочинності – 71,8 тис. грн. (техобслуговування обладнання та програмного забезпечення системи відеоспостереження);

- управління майном – 118,2 тис. грн. (послуги з проведення незалежної експертної оцінки);

- охорону тваринного світу та регулювання чисельності бродячих тварин – 112,3 тис. грн. (догляд та утримання тварин у ПТУТ, відлов бродячих тварин);

- поводження з ТПВ – 379,9 тис. грн. (послуги рекультивації на полігоні ТПВ);

-  розвиток дорожнього руху – 2 994,4 тис. грн. (ліквідація усідань і проломів проїжджої частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття гарячою асфальтобетонною сумішшю);

-  охорону довкілля – 35,3 тис. грн. ( за виконані роботи з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ);

-  реформування і розвитку ЖКГ – 8 723,7 тис. грн. (придбання розсипала піску; капремонт ліфтів; придбання матеріалів для поточного ремонту теплових та водопровідних мереж; послуги спецтехніки; утримання об’єктів благоустрою);

  • видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджету в сумі 139,2 тис. грн., з них на:

- утримання КЗ «ЦСПРД»  – 676,0 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями);

- заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти – 3090,0 тис. грн.