Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 04.11.2022 по 10.11.2022 року

14.11.2022
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 28 260,2 тис. грн., із них:

  • податку  на  доходи  фізичних  осіб в сумі  27 432,5 тис. грн.;
  • плати на землю – 127,2 тис. грн.;
  • єдиного податку – 613,5 тис. грн.;
  • акцизний податок – 76,9 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції– 99,9 тис. грн. ;
  • інші субвенції – 18,0 тис. грн., в тому числі: субвенція   з обласного  бюджету  місцевим бюджетам  для надання щомісячної матеріальної допомоги  учасникам бойових дій у роки Другої світової війни в сумі 15,0 тис. грн.; субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам для надання щомісячної матеріальної допомоги дітям військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань, у тому числі добровольчих, які загинули, пропали безвісті або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних при виконанні службових обов’язків на тимчасово окупованій території АР Крим,      м. Севастополя, під час участі в АТО/ООС на сході України  в сумі  3,0 тис. грн.
  • інших надходжень доходів – 8,1 тис. грн.  

    Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 23 682,1 тис. грн., з них  на:

  • утримання бюджетних установ в сумі 8 139,5 тис. грн., в тому числі:
  • 7 378,4 тис. грн. – видатки на виплату заробітної плати, відпускних та розрахункових працівникам бюджетної сфери;
  • 278,7 тис. грн. – на оплату енергоносіїв бюджетних установ;
  • 46,0 тис. грн. – харчування в закладах освіти;
  • 436,4 тис. грн. – придбання: палива, господарських та канцелярських товарів, сантехнічного обладнання, будівельних матеріалів, дезінфікуючих засобів; підписка електронних видань; послуги з: техобслуговування пожежної сигналізації; експлуатаційних витрат; поточного ремонту та обслуговування оргтехніки; оренди приміщень; поточного ремонту внутрішніх приміщень управління охорони здоров’я;   профілактичних досліджень на збудники кишкових інфекцій в закладах освіти; техогляд транспортних засобів; тощо;
  • виконання заходів за міськими програмами – 12 930,1 тис. грн., із них на:

- соціальні направлення –  720,5 тис. грн. (відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян на міських та приміських маршрутах; фінансова підтримка міських громадських організацій; надання щомісячної матеріальної допомоги дітям військовослужбовців ЗСУ та інших військових формувань, у т.ч. добровольчих, які загинули, пропали безвісти або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних при виконанні службових обов'язків під час участі в АТО та ООС; надання матеріальної допомоги на поховання загиблих (померлих) під час участі у воєнних діях та конфліктах; компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги; надання одноразової матеріальної допомоги на поховання загиблих (померлих) під час участі у воєнних діях та конфліктах; утримання КЗ «ЦСПРД» (придбання комп’ютера, медикаментів, послуги зв’язку, вивіз сміття);

- організацію мобілізаційної роботи та територіальної оборони – 1 414,0 тис. грн. (щомісячна матеріальна допомога ТРО; вантажоперевезення гуманітарної допомоги;  придбання  дров та продуктів харчування);

-  МП «Наше місто» - 12,9  тис. грн. (придбання квітів, почесних грамот та медалей);

- охорону здоров’я – 8 758,1 тис. грн.(виплата матеріальних допомог окремій категорії громадян; послуги харчування донорів; лікувальне харчування дитини хворої на муковісцидоз; відшкодування вартості виробів медичного призначення та медикаментів окремій категорії громадян; утримання КНП «ЮМБЛ» та НКП «ЮМЦПМСД» (оплата енергоносіїв, обов’язкове страхування, придбання мобільного рентгену, спірометру));          

- виконання депутатських повноважень – 309,2 тис. грн. (матеріальна допомога на вирішення гострих нагальних потреб людини; придбання обладнання для відеоспостереження в 5 та 6 під'їздах ж. б. №31 по пр. Незалежності; придбання матеріалів: для ремонту мереж холодного водопостачання в підвальному приміщенні 1-7 під'їздів ж. б. за адресою: б-р Цвіточний,2; для заміни запірної арматури системи опалення в підвальних та горищних приміщеннях ж. б.№3 по пр. Соборності та №8 по пр. Незалежності; для поточного ремонту внутрішніх будинкових мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення ж.б.№7 по б-р Курчатова; придбання деталей трубопроводу та запірної арматури для ж. б. №5 по пр. Незалежності);

-  захист населення і територій від надзвичайних ситуацій – 0,4 тис. грн (послуги зв’язку);

- профілактику злочинності – 36,1 тис. грн. (техобслуговування обладнання та програмного забезпечення відеоспостереження);

- охорону тваринного світу та регулювання чисельності бродячих тварин – 59,5 тис. грн. (догляд та утримання тварин у ПТУТ (харчування тварин));

- розвиток культури, фізкультури, спорту та туризму – 12,7 тис. грн. (придбання квіткової продукції та екологічних сумок);

-  реформування і розвитку ЖКГ – 899,0 тис. грн. (виготовлення та встановлення металевих дверей в гуртожитку №3; утримання об’єктів благоустрою (вуличне освітлення); придбання дощоприймачів та щепорізу; попередня оплата 30% на придбання спецтехніки);

- капітальне будівництво – 707,7 тис. грн. (за виконані роботи з капремонту ліфтів КНП ЮМБЛ з урахуванням технагляду);

  • видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 2 612,5 тис. грн., з них на:

- утримання КЗ «ЦСПРД» (заробітна плата з нарахуваннями) – 116,7 тис. грн.;

- заробітна плата з нарахуваннями працівникам освіти – 2 495,8 тис. грн.