Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 18.02.2022 по 24.02.2022 року

28.02.2022
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 13 564,4 тис. грн., із них:

- податку  на  доходи  фізичних  осіб в сумі  12 013,0 тис. грн.;

- плати на землю – 393,2 тис. грн.;

- єдиного податку – 685,8 тис. грн.;

- субвенції з державного та обласного бюджетів – 291,3 тис. грн. з них: на фiнансування центрiв соціально – психологічної реабiлітації дiтей – 279,4 тис. грн.; відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 7,6 тис.грн.; пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 4,3 тис.грн.;

- інших надходжень доходів – 181,1 тис. грн.  

Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 21 109,5 тис. грн., з них  на:

  • утримання бюджетних установ в сумі  12 493,5 тис. грн., в тому числі:
  • 11 628,5 тис. грн. – видатки на заробітну плату працівникам бюджетної сфери, виплату матеріальних допомог та відпускних;
  • 437,4 тис. грн. – на оплату енергоносіїв бюджетних установ;
  • 173,0 тис. грн. – на продукти харчування для закладів освіти;
  • 1,1 тис.грн. - на медикаменти для ТЦ «Турбота»;
  • 253,5 тис. грн. – на придбання: спортивної форми та прапору, дизельного палива, пуф-м’яча для зони відпочинку для НУШ, протигазів, канцтоварів, систем живлення, шлангу, а також на оплату послуг: Інтернету, банку та зв'язку; техобслуговування тривожної сигналізації; видалення сухостійних аварійних дерев ДНЗ №8; з охорони оружейних кімнат; спостереження за протипожежним станом; комунікації для підведення до паро-конвекторів; утримання спільного майна будинку по вул.Набережна Енергетиків, 41; авторський супровід ПЗ "Заробітна плата"; розміщення інформації в ЗМІ; оренда приміщення; реєстрація підписувача в АСК надавача електронних довірчих послуг; технічне обслуговування установок пожежної сигналізації; розміщення інформації в газеті "Контакт"; програмного комплексу АВК-5; поточний ремонт обладнання; заправка картриджів; поштові витрати; встановлення ПЗ "АВК"; відрядження, тощо;
  • виконання заходів за програмами – 5 092,5 тис. грн., із них на:

- соціальні направлення – 134,8 тис. грн. (фінансова підтримка громадських організацій; надання пільг та відшкодування витрат на оплату ЖКП окремій категорії громадян; безкоштовне зубопротезування пільгової категорії громадян; матеріальна допомога на поховання категорій осіб, які не перебували у трудових відносинах; відшкодування вартості встановлення стаціонарних телефонів та надання пільг на абонплату окремій категорії громадян; відшкодування вартості проїзду на автомобільному та залізничному транспорті один раз на рік до будь-якого населеного пункту України та у зворотному напрямку громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС; абонентська плата пільгової категорії; утримання КЗ «ЦСПРД» (придбання канцелярських та господарських товарів, сантехнічних матеріалів, миючих засобів; оплата електроенергії; нарахування на оплату праці; навчання на курсах підвищення кваліфікації вихователів; продукти харчування));

- розвиток освіти – 9,0 тис.грн. (стипендія міського голови обдарованим дітям);

- охорону здоров’я – 569,3 тис.грн. (харчування донорів та навчання 3-х студентів-медиків; відшкодування пільгових пенсій; оплата тепло-водопостачання; оплата праці працівників фізіотерапевтичного відділення з нарахуваннями);       

- розвиток культури, фізкультури, спорту та туризму – 56,9 тис. грн. (придбання спортивної форми та прапору, квітів; оплата поїздки на змагання);

- захист населення і територій від надзвичайних ситуацій – 10,0 тис. грн. (пряма лінія зв'язку на сирену; технічне обслуговування місцевої АС ЦО);

- профілактику злочинності – 37,6 тис.грн. (технічне обслуговування обладнання, програмного забезпечення та лінійно-кабельних споруд системи відеоспостереження; послуги автовишки);

- утримання тварин у ПТУТ – 38,9 тис. грн. (харчування тварин у ПТУТ);

- капітальне будівництво об’єктів ЖКГ – 270,0 тис. грн. (розробка ПКД, проведення експертизи, інженерно-геодезичні та геологічні вишукування по об'єкту: "Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання ІІ та ІV мікрорайонів по вул.Енергобудівників до ВК-523 по вул.Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513");

- поводження з ТПВ на території ЮУ МТГ" - 3 966,0 тис.грн. (придбання сміттєвозів АТ-2122 з боковим завантаженням СБМ-301/2 на базі МАЗ-4371 в кількості 2-х одиниць)

  • видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів в сумі 3 523,5 тис. грн., з них на:

-  утримання КЗ «ЦСПРД» (виплата заробітної плати з нарахуваннями) – 283,2 тис.грн.;

-  виплату заробітної плати з нарахуваннями  працівникам освіти – 3 240,3 тис.грн.