Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 05.11.2021 по 11.11.2021

12.11.2021
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  25 139,9 тис. грн., із них:

- податку  на  доходи  фізичних  осіб в сумі  20 192,9 тис. грн.;

- плати на землю – 74,6 тис. грн.;

- єдиного податку – 970,6 тис. грн.;

- акцизного податку  - 125,6 тис. грн.;

- субвенції з державного та обласного бюджетів – 3 746,4 тис. грн., із них: освітня субвенція – 3 275,0 тис.грн. та субвенції на:  здійснення переданих видатків у сфері освіти – 124,9 тис.грн.; надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 18,4 тис.грн.; для надання щомісячної матеріальної допомоги дітям війсковослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань в т.ч. добровольчих, які загинули під час участі в АТО – 3,0 тис.грн.; фiнансування центрiв соціально – психологічної реабілітації дiтей - 305,1 тис.грн.; надання щомісячної матеріальної допомоги учасникам бойових дій у роки Другої світової війни – 20,0 тис.грн.;

-   інших надходжень доходів – 29,8 тис. грн.  

       Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 13 532,4 тис. грн., з них  на:

утримання бюджетних установ в сумі 6 896,5 тис. грн., в тому числі:

  • 5 572,5 тис. грн. – видатки на заробітну плату працівникам бюджетної сфери, відпускних та розрахункових з нарахуваннями;
  • 403,3 тис. грн. – придбання продуктів для харчування дітей в дитячих садках та загальноосвітніх школах;
  • 19,3 тис. грн. – оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
  • 901,4 тис. грн. – на придбання: будівельних матеріалів, кліше печатки та штампа, змінних подушечок для печатки та штампа, чорнила універсального для заправки картриджів, кабеля самозатухаючого ПВХ плоского 2Х1 для встановлення світильників та звукопідсилюючої апаратури, монітору, поштових марок, масок медичних та дезінфікуючих засобів, токінів, ламінатору та плівки, відпарювача, праски та ручного верстату, телефону та стільців, домкрату та очищувача вихлопних газів для дизельного двигуна автомобіля, підписки періодичних видань, господарчих товарів, крісла офісного, спліт-системи, комп’ютерної  та організаційної техніки, паперу, таблички, на оплату послуг: обслуговування комп'ютерної техніки; проведення перевірки технічно-справного стану і комплектності транспортних засобів; повірки монометрів та термометрів; гідродінамічного очищення системи каналізації; по заміні фільтрів (картриджів) питного водопостачання; демонтаж та влаштування світильників та прожекторів; монтаж шафи холодильної; ремонт кип'ятильника та холодильника; поточний ремонт буфетної кімнати в груповому приміщенні: по техобслуговуванню системи пожежної сигналізації та спостереженню за протипожежним станом; системи мовленнєвого оповіщення; в закладах освіти; зв’язку та інтернету; висвітлення діяльності виконавчих органів ради; охорони громадського порядку; програмного забезпечення (Логіка); по вимірюванню опору ізоляції електропроводки; охороні приміщення; обслуговування інженерних мереж; експлуатаційних витрат; оренди технологічних приміщень; виготовлення техпаспорту; проведення щозмінного перед- та після- рейсового медичного огляду водія; медичні послуги; відшкодування витрат на пільговий проїзд працівників; обслуговування електричних мереж; курси та відрядження; тощо;
  • виконання заходів за програмами – 3 335,8 тис. грн., із них на:
  • соціальне забезпечення населення – 560,8 тис. грн. (щомісячна матеріальна допомога дітям військовослужбовців, які загинули, померли внаслідок поранень під час участі в зоні АТО; фінансова підтримка міських громадських організацій; надання матеріальної допомоги на поховання особам, які не були у трудових відносинах та адресна грошова допомога малозабезпеченим особам; компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги; субвенція з бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади бюджету Арбузинської територіальної громади на проживання 4-х одиноких осіб похилого віку у стаціонарному відділенні Арбузинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг); заняття в спортивних секціях осіб з обмеженими можливостями; придбання продуктів харчування для малозабезпечених громадян міста; відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян на міських та приміських маршрутах; поточний ремонт квартири ДБСТ Арбуз М.В. та Арбуз Л.М. за адресою вул. Набережна Енергетиків, 15/1; КЗ «ЦСПРД» (послуги інтернету та зв'язку; придбання дезінфікуючих засобів; вивіз та захоронення палого листя); придбання талонів на паливо);
  • охорону здоров’я – 161,4 тис. грн. (технічне обслуговування і ремонт комп'ютерної техніки; оплату електроенергії, тепло-водопостачання та водовідведення; вивіз ТПВ; придбання продуктів харчування.);
  • виконання депутатських повноважень – 65,8 тис. грн. (придбання вертикальних жалюзі в кабінет функціональної діагностики; придбання медичного обладнання для КЗ "ТЦСО (НСП) ЮУ МТГ"; косметичний ремонт приміщення №24 по вул.Миру,11; придбання труб для заміни на мережах гарячого водопостачання ж/б №10 по пр. Соборності);
  • розвиток культури та фізкультури – 343,6 тис. грн. (придбання квітів та футбольної форми; перевезення спортсменів; придбання дитячого спортивно-туристичного комплексу);
  • реформування та розвитку ЖКГ – 360,7 тис. грн. (попередня оплата придбання легких кришок люків для закриття теплових камер, водопровідних та каналізаційних колодязів; проведення мікробіологічних досліджень зразків питної води на ТРП-1 та на об'єктах навколишнього середовища; оплата електроенергії вуличного освітлення; капітальний ремонт ліфтів в житлових будинках за відповідними адресами);
  • капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 30,0 тис.грн. (проведення робіт з технічного обстеження та оцінки технічного стану і експлуатаційної придатності ДНЗ №8 "Казка" по пр. Набережна Енергетиків, 31);
  • розвиток дорожнього руху – 1 119,9 тис. грн. (поточний ремонт трубопроводів зливової каналізації по вул.Дружби Народів (від Критого ринку до перехрестя вул.Олімпійської та Спортивної).);
  • організацію цивільного захисту населення та територій – 501,7 тис.грн. (оренда технологічних приміщень; виконання робіт з нового будівництва місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення);
  • профілактику злочинності – 120,0 тис. грн. (субвенція для відділу СБУ в м.Южноукраїнську та для територіального управління Служби судової охорони Южноукраїнського міського суду);
  • охорону довкілля та раціонального природокористування – 71,9 тис.грн. (садіння саджанців дерев та кущів).
  • видатки за рахунок субвенцій з обласного бюджету в сумі 3 300,1 тис. грн., а саме на:

- утримання КЗ «ЦСПРД» (вивіз ТПВ) – 0,6 тис. грн.;

- надання щомісячної матеріальної допомоги дітям війсковослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань в т.ч. добровольчих, які загинули під час участі в АТО - 23,0 тис. грн.;

- оплату праці з нарахуваннями працівникам закладів освіти – 3 297,9 тис. грн.;

- оплату курсів та відряджень працівникам НУШ – 1,6 тис.грн.