Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 01.10.2021 по 07.10.2021

11.10.2021
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За минулий тиждень до бюджету громади надійшло доходів в сумі  25 825,7 тис. грн., із них:

- податку  на  доходи  фізичних  осіб в сумі 19 221,1 тис. грн.;

- плати на землю – 56,3 тис. грн.;

- єдиного податку – 1 109,2 тис. грн.;

- акцизного податку  - 446,2 тис. грн.;

- субвенції – 3 467,5 тис. грн. із них: з обласного бюджету - 306,4 тис. грн. на утримання КЗ «ЦСПРД» та з державного бюджету – 3 161,1 тис. грн. освітня субвенція;

- інших надходжень доходів – 1 525,4 тис. грн.     

Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 9 278,8 тис. грн., з них  на:

  • утримання бюджетних установ в сумі 2 902,8 тис. грн., в тому числі:
  • 1 900,7 тис. грн. – видатки на заробітну плату працівникам бюджетної сфери, відпускних та розрахункових з нарахуваннями;
  • 104,9 тис. грн. – придбання продуктів для харчування дітей в дитячих садках та загальноосвітніх школах;
  • 200,1 тис. грн. – оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
  • 6,9 тис. грн. – придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
  • 690,2 тис. грн. – придбання комп’ютерної та оргтехніки; господарських та канцелярських товарів; аптечок для автомобілів управління освіти; дитячих столів та стільців з регулюванням висоти для спеціального класу ЮЗШ №1; автомобільних шин; теплових лічильників; офісних крісел для бюджетних організацій; підписка періодичних видань на 2022 рік; оплата послуг за:  технічне обслуговування пожежної сигналізації; страхування майна; користування захищеним цифровим каналом; інтернет та послуги зв’язку; обслуговування інженерних та електричних мереж; охорону громадського порядку; повірку лічильників води; відшкодування витрат на пільговий проїзд працівникам соціального захисту; заправку картриджів; налаштування ПК; промивку та гідравлічне випробування трубопроводів системи опалення в закладах освіти; поточний ремонт покрівлі ЮЗШ №2; авторський супровід ПЗ; висвітлення діяльності виконавчих органів ради в ЗМІ; юридичний супровід; відрядження; тощо;

 виконання заходів за програмами – 5 912,0 тис. грн., із них на:

  • соціальне забезпечення населення – 1 212,9 тис. грн. (забезпечення фінансової підтримки міським громадським організаціям; надання адресної грошової допомоги малозабезпеченим особам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах; забезпечення діяльності мобільної бригади соціально-психологічної допомоги; відшкодування витрат за пільговий проїзд залізничним та автомобільним транспортом окремій категорії громадян на міських та приміських маршрутах; придбання квітів до Дня людей похилого віку; надання щомісячної матеріальної допомоги дітям військовослужбовців ЗСУ та інших військових формувань, у т. ч. добровольчих, які загинули, пропали безвісти або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних при виконанні службових обов'язків під час участі в АТО та ООС та надання матеріальної допомоги для відшкодування витрат медичного страхування учасників АТО та ООС, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни з числа учасників АТО та ООС; одноразова матеріальна допомога до Дня захисника України; придбання подарунків до свят дітям, які позбавлені батьківського піклування; утримання КЗ «ЦСПРД» (поточний ремонт спортивної зали; придбання продуктів харчування; оплата енергоносіїв; тощо);
  • охорону здоров’я – 693,4 тис. грн. (утримання медичних закладів (оплата тепло-водопостачання); відшкодування за медикаменти дітям з інвалідністю на  астму, психічні захворювання, епілепсію, учасникам ВВВ, хворим на серцево-судинні захворювання; відшкодування за вироби медичного призначення; матеріальна допомога хворим, які потребують процедури гемодіалізу; часткове відшкодування вартості лікарських препаратів при амбулаторному лікуванні у жінок, які перенесли оперативне втручання при онкологічному захворюванні молочної залози; матеріальна допомога для дітей, хворих на цукровий діабет, придбання витратних матеріалів до приладів постійної інфузії (інсулінових помп) та відшкодування вартості лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет); 
  • виконання депутатських повноважень – 268,7 тис. грн. (одноразова матеріальна допомога на вирішення гострих нагальних проблем людини (на лікування, операційне втручання та післяопераційну реабілітацію); придбання спортивного інвентарю для сімей-до карате та волейбольної форми для команди ДЮСШ; придбання принтеру та комп’ютерної техніки для кабінету інформатики Гімназії; придбання гойдалки для КЗ "ЦСПРД"; придбання віконних блоків для встановлення в головному корпусі КНП "ЮМБЛ");
  • розвитку освіти – 1,8 тис. грн. (надання одноразової допомоги дітям-сиротам);
  • організацію цивільного захисту населення та територій – 45,4 тис. грн. (придбання швидкісних тестів на антиген COVID-19; оренда технологічного приміщення);
  • організацію мобілізаційної роботи – 10,9 тис. грн. (перевезення резервістів);
  • розвиток культури та фізкультури – 23,4 тис. грн. (придбання: намету, медалей, солодощів для призів, квітів, білборду та банеру; піротехнічне оформлення до дня села Панкратове та Іванівка; оплата суддівства);
  • утримання тварин у ПТУТ – 159,9 тис. грн. (ветеринарне обслуговування та проведення операцій по стерилізації тварин; харчування тварин в ПТУТ та відлов бродячих тварин);
  • капітальне будівництво – 1 304,7 тис. грн. (попередня оплата 30% від вартості договору на придбання матеріалів за об'єктом: "Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання І та ІІІ мікрорайонів від насосної станції зонування до ВК-125 за адресою: вул.Дружби Народів. Коригування.");
  • підтримка ОСББ – 88,3 тис. грн. (за виконані роботи з капітального ремонту козирків у під'їздах 6,7 ж/б. на пр.Незалежності,27 на умовах співфінансування (90/10%) з проведенням технічного нагляду);
  • реформування та розвитку ЖКГ – 2 102,5 тис. грн. (за виконані роботи по догляду за зеленими насадженнями, викос трави та поточний ремонт пішохідної доріжки в сквері №2; утримання об'єктів благоустрою; встановлення 9 металевих опор із світлодіодними світильниками вздовж пішохідної доріжки по б-ру Шевченко аварійно-рятувальне обслуговування міського пляжу; освітлення);
  • видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 464,0 тис. грн., а саме на:

- утримання КЗ «ЦСПРД» (заробітна плата; енергоносії) – 138,3 тис. грн.;

- відшкодування лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 1,3 тис. грн.;

- придбання комплекту звукової апаратури – 324,4 тис. грн.