Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 24.09.2021 по 30.09.2021 року

04.10.2021
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За минулий тиждень до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  5 555,0 тис. грн., із них:

- податку  на  доходи  фізичних  осіб в сумі 4 005,5 тис. грн.;

- плати на землю – 347,9 тис. грн.;

- єдиного податку – 104,9 тис. грн.;

-  акцизного податку  - 743,1 тис. грн.;

- субвенції з обласного бюджету – 324,4 тис. грн. на співфінансування впровадження проектів-переможців обласного конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування;

- інших надходжень доходів – 29,2 тис. грн.     

Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 11 065,7 тис. грн., з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 7 623,5 тис. грн., в тому числі:

  • 6 957,9 тис. грн. – видатки на заробітну плату працівникам бюджетної сфери, відпускних та розрахункових з нарахуваннями;
  • 243,5 тис.грн. – придбання продуктів для харчування дітей в дитячих садках та загальноосвітніх школах;
  • 211,8 тис. грн. – оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
  • 210,3 тис. грн. – придбання канцелярських товарів та бланочної продукції, фільтрів для автомобіля, господарчих товарів для бюджетних установ; придбання акумуляторних батарейок для телефонів та обмежувача на вікна з тросом та замком в заклади освіти; оплата послуг бюджетних установ: заміна мастила та фільтрів; перевірка лічильників водопостачання; експлуатаційні видатки; поштові витрати; відрядження та інші;  оплата послуг в закладах освіти:  послуги інтернету; внески ОСББ; технічне обслуговування комп’ютерної та оргтехніки; технічне обслуговування пожежної сигналізації; поточний ремонт та технічне обслуговування автомобіля; ремонт та технічне обслуговування охолоджувальних установок; профілактика дослідження працівників на наявність збудників кишкових інфекцій;

 - виконання заходів за програмами – 273,0 тис. грн., із них на:

  • соціальне забезпечення населення – 6,2 тис.грн. (забезпечення деяких категорій громадян побутовою та організаційною технікою; надання пільг на оплату ЖКП);
  • підтримку учасників АТО та членів їх сімей – 5,1 тис.грн. (відшкодування витрат членам сімей загиблих (померлих) УБД АТО на послуги з утримання житлових будинків, споруд та прибудинкових територій; фінансова підтримка громадської організації);
  • охорону здоров’я – 102,5 тис.грн. (утримання медичних закладів (оплата тепло-водопостачання); харчові пайки хворим на туберкульоз; матеріальна допомога онкохворим); 
  • виконання депутатських повноважень – 142,0 тис.грн. (придбання операційної білизни та ковдр для КЗ «ЮМЛ»; оплата стартового внеску на змагання; придбання та заміна вікон у п.№1,2 ж/б №15 по пр.Незалежності; поточний ремонт сходів біля п.№1 ж/б ОСББ "Центральний,5/14");
  • розвитку освіти – 9,0 тис.грн. (стипендія міського голови обдарованим дітям);
  • організацію цивільного захисту населення та територій – 3,5 тис.грн. (технічне обслуговування та проведення повірки аналізаторів парів спирту; оплата послуг автовишки для налаштування обладнання систем відеоспостереження);
  • організацію мобілізаційної роботи – 4,7 тис.грн. (перевезення резервістів);

- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 3 169,2 тис. грн., а саме на:

- виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти.