За минулий тиждень до бюджету громади надійшло доходів в сумі 8 897,9 тис. грн., із них:
- податку на доходи фізичних осіб в сумі 5 100,2 тис. грн.;
- плати на землю – 74,3 тис. грн.;
- єдиного податку – 300,1 тис. грн.;
- акцизного податку - 48,8 тис. грн.;
- субвенцій з державного та обласного бюджетів – 3 336,1 тис. грн., із них на: виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти - 3 123,1 тис. грн.; здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 124,9 тис.грн.; надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 12,6 тис. грн.; надання щомісячних матеріальних допомог, пільгове медичне обслуговування, виплату грошової компенсації на бензин та технічне обслуговування транспорту, відщкодування витрат на поховання окремої категорії громадян - 75,4 тис.грн.;
- інших надходжень доходів – 38,4 тис. грн.
Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 16 522,3 тис. грн., з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 5 130,4 тис. грн., в тому числі:
- 4 042,2 тис. грн. – видатки на заробітну плату працівникам бюджетної сфери, відпускних та розрахункових з нарахуваннями;
- 517,5 тис.грн. – придбання продуктів для харчування дітей в дитячих садках та загальноосвітніх школах;
- 17,5 тис. грн. – оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
- 553,2 тис. грн. – придбання миючих та антисептичних засобів для бюджетних установ; придбання масок захисних, рукавичок, бахіл для КЗ «Територіальний центр надання соціальних послуг»; придбання дверей, радіаторів опалення, запчастин до автомобіля, віконних блоків, акумулятора для тривожної кнопки для закладів освіти; оплата послуг бюджетних установ: послуги інтернету, зв’язку та банку; поточний ремонт та технічне обслуговування автомобіля; проведення зовнішнього огляду і обстеження інженерних мереж системи опалення; цілодобове спостереження за протипожежним станом приміщення; технічне обслуговування пожежної сигналізації; охорона приміщення; оренда гаражного приміщення; оплата проїзду працівників; технічне обслуговування кондиціонерів; проведення медичного огляду водіїв; оплата експлуатаційних витрат та відряджень; оплата послуг в закладах освіти: повірка ваг, доставка книг, поточний ремонт сан.вузла та буфетної кімнати; капітальний ремонт інженерних мереж будівлі КЗ "ЦСПРД ЮМР";
- виконання заходів за програмами – 8 176,1 тис. грн., із них на:
- реформування та розвиток ЖКГ – 280,0 тис. грн. (викіс трави на газонах міста);
- капітальне будівництво – 92,0 тис. грн. (топографічна зйомка на об'єктах: "Капітальний ремонт внутрішньо-дворової території житлових будинків за відповідними адресами");
- захист прав дітей – 272,6 тис.грн. (поточний ремонт квартири ДБСТ Арбуз М.В.; утримання КЗ «ЦСПРД» (придбання миючих засобів, господарчих товарів та продуктів харчування; оплата послуг Інтернета; відрядження));
- підтримку ОСББ – 513,5 тис.грн. (капітальний ремонт 5-ти ліфтів в житлових будинках за відповідними адресами; попередня оплата на придбання матеріалів для виконання капітального ремонту (аварійність) козирків ганків у житловому будинку за адресою: пр.Незалежності,27 (п.6,7) на умовах співфінансування);
- соціальне забезпечення населення – 293,8 тис.грн. (придбання продуктів харчування для малозабезпечених громадян міста; абонентська плата пільгової категорії населення; фінансова підтримка міських громадських організацій; заняття в спортивних секціях осіб з обмеженими можливостями; надання пільг на оплату ЖКП; відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян на міських та приміських маршрутах; матеріальна допомога на поховання окремої категорії осіб);
- захист населення і територій від надзвичайних ситуацій – 0,8 тис.грн. (надання послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язків цивільного захисту);
- профілактику злочинності та удосконалення системи захисту територій – 37,5 тис.грн. (стимулювання керівників та членів громадського формування);
- розвиток дорожнього руху та його безпеки – 5 889,9 тис.грн. (ліквідація усідань і проломів проїжджої частини гарячою асфальто-бетонною сумішшю доріг загального користування Костянтинівського старостинського округу (с.Бузьке: вул,Центральна; с.Костянтинівка: вул.Дружби, вул.93-і Стрілецької девізії, вул. Чехмистренко); заміна бетонних бордюрів вздовж вул.Дружби Народів на бетонні армовані; ліквідація усідань і проломів проїжджої частини (ямковий ремонт) по місту;
- підтримку учасників АТО та членів їх сімей – 0,6 тис.грн. (відшкодування витрат членам сімей загиблих (померлих) УБД АТО на послуги з утримання житлових будинків, споруд та прибудинкових територій);
- охорону здоров’я – 674,1 тис.грн. (утримання медичних закладів (оплата послуг по встановленню теплових лічильників; оплата послуг енергоносіїв та комунальних послуг; придбання продуктів харчування та медикаментів); придбання спеціальних продуктів харчування для дитини, хворої на муковісцидоз);
- виконання депутатських повноважень – 47,2 тис.грн. (придбання телевізора для другої молодшої групи ДНЗ№6, ламінатору для 2-В класу ЮЗШ№3; виконання поточного ремонту класного приміщення 1-А класу ЮЗШ№4; придбання кондиціонерів для хірургічного та інфекційного відділень, світильників для КЗ «ЮМБЛ»);
- організацію мобілізаційної роботи – 8,8 тис.грн. (перевезення резервістів);
- розвитку культури, фізкультури та спорту – 65,3 тис.грн. (придбання медалей, стрічок для волонтерів, подарунків для частування учасників дитячого квесту; відрядження на змагання).
- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 3 215,8 тис. грн., а саме на:
- утримання КЗ «ЦСПРД» (вивіз твердих побутових відходів) – 0,8 тис.грн.;
- пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 26,0
тис.грн.;
- виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти – 3 169,6 тис.грн.;
- придбання засобів навчання ДНЗ№3 – 19,4 тис.грн.