Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів за період з 09.07.2021 по 15.07.2021

16.07.2021
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади  (далі МТГ)  надійшло  доходів  з  урахуванням  офіційних  трансфертів  в сумі  6 394,5 тис. грн., із них:

-  податок  на  доходи  фізичних  осіб – 3 895,3 тис. грн.;

-  податок на землю – 133,0 тис. грн.;

-  субвенції – 1 362,0 тис. грн.;

-  інші податки і збори –1 004,2 тис. грн.     

З бюджету Южноукраїнської МТГ профінансовано видатки в сумі 12 025,2 тис. грн., з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 3 965,0 тис. грн., із них:

  • 3 731,1 тис. грн. – заробітна плата, відпускні та розрахункові з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери;
  • 120,0 тис. грн. – енергоносії;
  • 1,3 – медикаменти;
  • 112,6 тис. грн. (придбання: спецодягу, жалюзі, дезінфікуючих засобів, господарських товарів, електронного ключа; послуги: експлуатаційні, охорони громадського порядку, техобслуговування охолоджувальних установок, заправка картриджів, зварювальні роботи;  відрядження, тощо);

виконання заходів за міськими програмами – 8 013,4 тис. грн., із них на:

  • соціальні направлення – 233,4 тис. грн. (фінансова підтримка громадських організацій; відшкодування витрат: за житлово-комунальні послуги, на поховання та пільговий проїзд автотранспортом на міських, приміських та дачних маршрутах; забезпечення діяльності мобілізаційної бригади соціально-психологічної допомоги; утримання КЗ «ЦСПРД»; );
  • охорону здоров’я –  995,7 тис. грн. (придбання продуктів харчування; доставка кисню; оплата енергоносіїв та вивіз і захоронення відходів; відпускні; пільгові пенсії);
  • депутатські повноваження – 108,9 тис. грн. (придбання: лінолеуму, волейбольних м’ячів, сітки та сумки для м’ячів, спортивного костюму, вікон для встановлення на сходових клітина буд.№18 по пр. Незалежності);
  • розвиток культури та спорту – 82,9 тис. грн. (придбання біл-бордів, плакатів, прапора, спортивного інвентаря; відшкодування витрат для відновлення світильників в скейтпарку);
  • реформування та розвиток ЖКГ – 316,1 тис. грн. (поточний ремонт та утримання об’єктів благоустрою);
  • цивільний захист населення – 1,4 тис. грн. (оренда технічних приміщень);
  • профілактику злочинності – 30,5 тис. грн. (охорона громадського порядку; обслуговування ПЗ системи відеоспостереження та лінійно-кабельних мереж);
  • утримання тварин у ПТУТ – 82,6 тис. грн. (догляд та утримання тварин у ПТУТ; відлов бродячих тварин);
  • капітальне будівництво – 6 155,9 тис. грн. (технічне обстеження для розробки ПКД на ТРП-46; за виконані роботи із капітального будівництва вул. Дружби Народів з урахуванням технічного нагляду);
  • організація мобілізаційної роботи – 3,0 тис. грн. (перевезення резервістів);
  • розвиток малого та середнього підприємництва – 3,0 тис. грн. (придбання листівок-запрошень);

видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 32,7 тис. грн., із них:

  • 0,4 тис. грн. на утримання КЗ «ЦСПРД» (оплата електроенергії) (обласна субвенція);
  • 26,8 тис. грн. на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (обласна субвенція);
  • 16,1 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти (державна субвенція);
  • 3,5 тис. грн. на відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій (обласна субвенція).