Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів за період з 11.12.2020 по 17.12.2020 року

22.12.2020
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до міського бюджету надійшло доходів та офіційних трансфертів в сумі  5 299,2 тис. грн., в тому числі:

  -  податок  на  доходи  фізичних  осіб – 2 100,5 тис. грн.;

  -  податок на землю – 83,5 тис. грн;

  -  субвенції – 2 730,9 тис. грн.;

  -  інші податки і збори – 384,3 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 7 132,1 тис. грн. з них  на:

  • утримання бюджетних установ в сумі 1 684,2 тис. грн., із них:
  • 6,7 тис. грн. – на заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери;
  • 569,9 тис. грн. – на харчування;
  • 369,0 тис. грн. – на оплату енергоносіїв;
  • 19,2 тис.грн. – медикаменти;
  • 719,4 тис. грн. (придбання: будівельних матеріалів, електронного ключа, картриджів, паперу та канцтоварів, запчастин до автомобіля, біндера, засобів антисептичних, господарських товарів; підписка періодичних видань; спостереження за станом та технічне обслуговування тривожної сигналізації; ремонт і технічне обслуговування комп’ютерної та орг.техніки; технічний огляд транспортних засобів; медичний огляд водіїв; експлуатаційні витрати; поточні ремонти; послуги зв’язку; заправка картриджів;   відрядження, тощо);
  • виконання заходів за міськими програмами – 3 508,1 тис. грн., із них на:

- реформування і розвиток інфраструктури – 172,9 тис. грн. (утримання об’єктів благоустрою; влаштування пандусів);

-  Дитинство – 122,9 тис.грн. (придбання продуктів харчування та урни; поточний ремонт електромережі);

-  капітальне будівництво – 175,4 тис.грн. (перероблення рентген-кабінету №1 під кабінет комп’ютерної томографії; заміна вікон та встановлення перегородок в ЗОШ №2);

-  утримання ПТУТ – 13,1 тис.грн. (продукти харчування);

-  виконання депутатських повноважень – 36,8 тис.грн. (виготовлення та встановлення пам’ятного знаку; придбання банеру з люверсами);

- соціальні – 38,0 тис. грн. (відшкодування за ЖКП; фінансова підтримка громадських організацій, продукти харчування та інше);

-  охорону здоров’я – 2 108,7 тис. грн. (придбання господарських товарів, оргтехніки, лікувального харчування, предметів медичного призначення; виконання поточного ремонту; оплата енергоносіїв; відшкодування за медикаменти та лікарські засоби; поточний ремонт електромереж та пасажирського ліфта; придбання ліцензії на ПЗ «Лабораторна інформаційна система LISmart з компонентами»; повірка приладів; тощо);

- розвиток дорожнього руху – 54,5 тис.грн. (технічний нагляд за капітальним ремонтом вулиці Дружби Народів);

- підтримку ОСББ – 310,9 тис.грн. (капітальний ремонт ліфтів в житлових будинках за відповідними адресами);

- захист населення від надзвичайних ситуацій – 353,2 тис. грн. (придбання пульсометрів, антисептичних засобів, термометрів, захисних щитків; збирання, перевезення, оброблення, знешкодження, видалення клінічних та подібних їм відходів, тощо);

- розвиток культури, фізкультури, спорту та туризму – 90,6 тис. грн. (придбання іміджевої продукції та акустичної системи);

- профілактику злочинності – 31,1 тис. грн. (охорона громадського порядку; технічне обслуговування системи відеоспостереження);

  • видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 1939,8 тис. грн.  на:

-   утримання ЦСПРД  417,5 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями, поточний ремонт електромереж, оплата енергоносіїв, тощо)(обласна субвенція);

-   поховання учасників бойових дій – 3,3 тис. грн. (обласна субвенція);

-   придбання засобів індивідуального захисту – 14,6 тис. грн. (обласна субвенція);

-   відшкодування лікарських засобів хворим на цукровий та нецукровий діабет -  83,9 тис. грн. (державна субвенція);

-   придбання меблів для НУШ – 155,2 тис. грн. (державна субвенція);

-   виконання робіт з капітального ремонту вулиці Дружби Народів – 1 265,3 тис.грн. (обласна субвенція).