Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 09.10.2020 по 15.10.2020

19.10.2020
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до міського бюджету надійшло доходів та офіційних трансфертів в сумі  5 887,8 тис. грн., в тому числі:

- податок  на  доходи  фізичних  осіб – 2 521,8 тис. грн.;

- податок на землю – 55,6 тис. грн;

- субвенції – 2 528,4 тис. грн.;

- інші податки і збори – 782,0 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 7 763,3 тис. грн. з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 6 257,5 тис. грн., із них:

  • 5 770,8 тис. грн. – на заробітну плату, відпускні та матеріальні допомоги з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери;
  • 260,0 тис. грн. – на харчування;
  • 12,3 тис. грн. – на оплату енергоносіїв;
  • 214,4 тис. грн. (придбання: господарських та канцелярських товарів, миючих засобів, будівельних матеріалів, оргтехніки, тощо, а також оплата наступних послуг: підписка періодичних видань; обслуговування комп’ютерної техніки та пожежної сигналізації; охорона публічної безпеки та порядку; експлуатаційні витрати; охорона приміщення; послуги зв’язку та Інтернету; авторський супровід програмного забезпечення;  відрядження, тощо);

- виконання заходів за міськими програмами –1 329,6 тис. грн., із них на:

- реформування і розвиток інфраструктури – 600,4 тис. грн. (цільова фінансова допомога КП «ТВКГ»; поточні ремонти об’єктів благоустрою; капітальний ремонт      пішохідної доріжки вздовж ЗОШ №2);

- соціальні – 22,7 тис. грн. (відшкодування витрат та надання пільг по ЖКП, матеріальні допомоги);

- охорону здоров’я – 314,6 тис. грн. (відшкодування за медикаменти; придбання господарських товарів, побутової техніки, медичного обладнання, сантехнічних      матеріалів, товарів медичного призначення та продуктів харчування; відрядження; технічне обслуговування ліфтів; телекомунікаційні послуги, тощо);

-  захист населення від надзвичайних ситуацій – 73,6 тис. грн. (придбання медичних засобів та засобів індивідуального захисту, послуги зв’язку);

- виконання депутатських повноважень – 120,4 тис. грн. (обладнання пішохідних переходів на пр.Незалежності направляючим освітленням; придбання комп’ютерної та оргтехніки для навчальних закладів міста; придбання обладнання для відеоспостереження, лав, урн та піску для дитячих майданчиків в житлових будинках за відповідними адресами);

- підтримку самоорганізації кварталу №7 в сумі 122,1 тис.грн. (поточний ремонт колектора та трубопровода);

- МП «Наше місто» - 0,8 тис.грн. (придбання білбордів);

- капітальне будівництво – 4,2 тис. грн. (експертиза ПКД);

- розвиток культури – 48,5 тис. грн. (відрядження на змагання);

- профілактику злочинності – 22,3 тис. грн. (пряма лінія зв’язку на сирену; обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення та зв’язку; придбання персонального комп’ютера);

- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 176,2 тис. грн.  на:

-  утримання ЦСПРД (придбання госп.товарів та миючих засобів, послуги Інтернету та навчання по цивільному захисту, вивіз ТПВ) 7,1 тис. грн. (обласна субвенція);

- виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти – 40,3 тис. грн. (державна субвенція);

- придбання дезінфікуючих засобів 24,8 тис. грн. (обласна субвенція);

- виплату заробітної плати з нарахуваннями членам виборчої комісії та залученим спеціалістам, придбання тонеру  – 104,0 тис. грн. (державна субвенція).