Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

ТУМАН РОЗВІЯВСЯ, А ГІРКОТА ПІДЛОСТІ ЛИШИЛАСЬ

20.11.2019

За визначенням, підлість - це вкрай негативна риса особистості, яка проявляється в здатності скоювання вчинків, які суперечать загальноприйнятим нормам моралі.

 Осінь пора року, коли бувають тумани, це природне явище. А ось коли хтось навмисне напускає туман аби приховати аморальні вчинки, це вже погана природа людської сутності.

Та коли такі вчинки стосуються дітей, це мабуть найгірший прояв такого явища. На простих прикладах пропонується самим побачити, що трапилась в дитячому садку №8 і як аварійність використали в брудній  кампанії по відволіканню від справжніх причин проблеми з одночасним зароблянням популярності на цій біді.

Нещодавно читач сайту мав можливість бачити, як дуже невдало в 2018 році розпочали ремонтувати дитячий садок та як з цієї біди певні депутати міської ради, які приймали рішення щодо цього ремонту в досить сумнівний спосіб, намагались відволікти увагу стурбованих батьків і працівників цього закладу від справжніх причин цієї проблеми. Було організоване  справжнє обурення цих людей, але не до дійсних винуватців проблеми, а на особу міського голови, який в час народження і початку реалізації ідеї в дивний спосіб ремонтувати частину споруди цього закладу за 5 мільйонів не працював на посаді.  

Суть проблеми навіть не в тому, хто винен, «Замовник» – міський Департамент, де його керівник і ключовий посадовець відразу звільнились, чи «Підрядник», який тут же само  ліквідувався? Питання відразу виникло, як виходити з повторної аварійності в частині цієї  споруди. І ось тут все і почалось. Спочатку бюджетна комісія Южноукраїнської міської ради в особі депутата Курдасова О.О. та її секретаря Севастянової О.М. почали блокувати раніше наявні на потребу проведення негайної експертизи кошти міського бюджету, а надалі вони ультимативно примусили міську раду проголосувати потрібні кошти в резерв на вказану  експертизу.

Примусили, бо міська рада працює в обмеженому складі депутатів після того, як майже п’ять місяців соєю поведінкою і відсутністю на роботі її блокували секретар міської ради Дзюбенко Л.П. за підтримки декого з посадовців та депутата Горностая С.В. Це видно з чисельних звернень депутатів міської ради до міського голови, якого рішенням суду було поновлено на роботі за посадою в кінці лютого 2019р. 

Як перший крок ліквідації цієї біди, вкрай потрібно було провести експертизу частини споруди, яка після її ремонту продовжила руйнуватись. Та не тут то було. Горою проти експертизи постав вже названий голова бюджетної комісії, де є голоси депутатів, які пішли на свідоме блокування вказаної експертизи. 

Мотив їхніх дій досить дивний. Вони спочатку добились резервування бюджетних коштів на таку потребу, а далі просто не знімали потрібну суму з вже вказаного порочного резерву.  Це не жарт, це реальність. З вересня могла бути готова експертиза та були б зрозумілі дії по спасінню частини споруди дитсадка. Але втратили понад два важливих місяця. І все тому, що названий депутат Курдасов, як мантру повторював, резерв чіпати не дам. Привід дивний, він не вірить в розцінки відомої експертної особи, яка вже рятували прибудову до міської школи №4. Все це спонукало подивитись норму Закону. Що ж з’ясувалось?

Конституція України. Стаття 19 «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».

Бюджетне законодавство України не передбачає резервувати бюджетні кошти пише Гончарова Т.О.  Закон України «Про самоврядування в Україні», зокрема його ст.. 47-а не дає права депутатам резервувати бюджетні кошти. Є  чітко прописане право розпорядника бюджетних коштів використовувати їх за призначенням і нести за це відповідальність. То чому це робить голова бюджетної комісії Курдасов О.О. і її секретар Севастянова О.М.? Вони що, не розуміють, що порушують Закон?

Дуже схоже, що все вони розуміють, але мабуть було бажання продовжити руйнування частини споруди дитсадка аби приховати марнотратство п’яти с половиною мільйонів бюджетних коштів. Це виглядає дуже вірогідним сценарієм, бо не спроста в хід було запущено збурення людей. Це парадоксально. Трапилась біда. В бюджеті є вільний десяток мільйонів гривень. З них не проблемне виділити якихось сто тисяч за державними розцінками на проведення експертизи і тут почалось видовище замість реальної роботи по рятуванню дитячого садку.

Та ось, 18 листопаду цього року, після двох з половиною місяців від перших сигналів продовження аварійності частини споруди ДНЗ-8 кошти з резерву начеб то виділили. Це не жарт, це підлість. Вони таки дотягли до зими і тільки на цій комісії 18 листопаду 2019р.  виділили на експертизу ДНЗ-8  160 тисяч гривні. А з вересня цього зробити не могли? Міському голові потрібно було задіяти критику, звертатись в правоохоронні органи та публічно показувати справжній стан справ? Нагадаю, як це питання проходило 55-у сесію 3-го  жовтня, дивимось витяг з стенограми.

Міський голова запитує у начальника Фінансового  управління Гончарової Т.О. – «Тетяна Олександрівна наполягає на прозоро, це дуже складна процедура?», відповідь – «Це не я наполягаю, це бюджетна комісія».  Депутат Палій О.В. пропонує «Ці кошти за рішенням сесії передбачити на проведення робіт по дитсадку». Міський голова начальнику Фінансового  управління Гончаровій Т.О. – «Тетяна Олександрівна, Вам відділ правової роботи доповів, що цей протокол, їхнє рішення, це рекомендація, а приймає рішення департамент – розпорядник. Не блокуйте, інакше по прізвищам, підете туди до батьків. Легко тут заблокувати, а хто буде нести відповідальність, там?».

Гончарова Т.О. уточнює «вони уже передбачені в бюджеті, …. але протоколом бюджетної комісії перерозподілені в резерв на виконання оцих робіт»; міський голова – «це комісія рішила?» Гончарова Т.О. – «Кошти у нього, але є умови бюджетної комісії». Голова бюджетної комісії Курдасов О.О. додав«Да, нада це робити, але я був перший хто проти, бо я не дам гроші лічно сам, щоб десь хтось своїх кумів пропихував куми тут не пройдуть». Є слушне запитання, місту потрібна така незаконна «давалка», та ще при крайній нужді? А «куми», це експерти, що спасли прибудову до ЗОШ-4, коли у неї пішли тріщини.

Це не героїзм, блокувати кошти дітям, а потім їх дати, коли хибна позиція «головного давальника» бюджетних коштів Курдасова змінилась на милість після доведення їхнього обману, це підлість. Більше того, 18 листопаду комісія хоча і дала кошти на експертизу ДНЗ №8 і №6, а на школи 3 і 4 не дала і це при тому, що вільні кошти в бюджеті міста склали 6,9 млн. грн., ось так!

Єдине вірне рішення в цій ситуації, контролювати споруди і співпрацювати з експертами, а матеріали передати в правоохоронні органи і це вже робиться. А поки слушно нагадати з чого починалась дезорганізація роботи міської ради, результат чого ми розхльобуємо і на цей час.

ШАХРАЇ І ПРОВОКАТОРИ!

Їх обличчя – їх вчинки. Подивіться уважно фото біля заблокованих дверей в сесійну залу Южноукраїнської міської ради рік тому, взнали? Це депутат міської ради Горностай С.В. при блокуванні її сесійної зали. Він, що?, помилка міста і ВО «Батьківщина»?, Здається Він з  нардепом О. Лівіком міст через П.Буг будував?, чий проект на черзі? За розбій і здирництво Він позбавлявся волі тричі, а чи змінилась ця людина?   

З червня 2018р. Горностай С.В. і Дзюбенко Л.П. «взяли» владу в місті на вісім місяців. Раду «заблокували» майже на п’ять. Шкоди нанесено на мільйони гривні. Постраждали вcі мешканці. Тепер вони дещо втратили владу, і схоже знову рвуться до неї, і для цього  збурюють людей!? Це не тільки припущення, є фактаж таких подій.

Ви думаєте у них є технології і нові проекти чи інвестиції?  Їх у цих діячів не було всі попередні роки.  Їх нема і в цей час. Натомість є непомірна жага чергове отримати в їх руки всю владу і бюджет. Тільки гляньте на обличчя Горностая, що на ньому написане?

Кримінальний кодекс України. Розділ ХV Злочин проти органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян ...

Стаття 341. Захоплення будівель чи споруд, що забезпечують діяльність органів державної влади органів місцевого самоврядування

Карається обмеженням волі на строк до п’яти років або позбавленням волі на той же самий строк. І що, мовчим!? 

Після їх вісьмимісячної влади ледь ледь вдаєтьсядоводитимісто до тями. Це хтось хоче розуміти?

Мало того, що влада міста в кінці 2015 року отримала понад 10 зруйнованих і розкрадених об’єктів в понад 90 млн. грн., в тому числі і стратегічний колектор. Хтось за це відповів?

Є загроза руйнації економіки міста, дуже схоже, що його бюджет в порушення Закону шахрайське взяли в ручне управління з резервами під рішення декількох осіб. Завтра АЕС втратить 150 мільйонів боргових гривні від таких розумників, а місто отримає високі тарифи. Хто за цим стоїть?

Методи роботи шахраївнема проблеми, вони її створять, надурять людей і будуть прагнути влади. Кошти на звіти влади міста в ЗМІ міському голові  знову обмежили, Курдасов і Ко бояться слів правди.   

Містяне! Осіб з паганими язиками і чорними планами не більше шести, семи, є дехто з обманутих, а шкоди від них на мільйони. Місто, думай, «граблі» лежать перед Тобою! 

Свідок захоплення міської ради 2018 і спроб зробити це нині.

Шановні Южноукраїнці! Сьогодні, як ніколи важливо, аби «телевізор не переміг холодильник». В цьому правилі єдність і мир в  Україні, пристойні статки, підйомні тарифи і гідне майбутнє громадян. Як уникнути помилок? 

Пам’ятати, що шахраї і популісти нікуди не ділись. Вони поряд і підступно використовують любі можливості аби мати вплив на бюджет і ресурси. Вони створюють фабрикують провокації і прагнуть влади. Як їх розпізнати? Дивіться уважно, що вони зробили для людей, чому йдуть на їх збурення? Є приклади, від обласної ради чергове безпідставне використали Южноукраїнськ для вихваляння самих себе, а голова цієї ради Москаленко не дає наводити порядок в нашій області голові ОДА Стадніку О.В. Думаю це показове!

Для мешканців міста є ще одна інформація. Відомо, як всі реагують на тарифне питання. Так ось наше КП ТВКГ, як обіцяв його директор Миськів О.О. ще в січні цього року, довели до банкрутства. Згадайте недавній випуск «Контакту», де в розлогому інтерв’ю цей директор чергове вимагає підвищити тарифи на комунальні послуги. Така вимога дивна з огляду на багатомільйонні втрати в цьому підприємстві, які ним відомі і які їм майже нічого не заважає їх ліквідовувати за планом робіт і на цю важливу роботу бюджет їм не має підстав відмовляти. А ще в пониження їхніх втрат і в одночасне покращення їх фінансового стану їм рекомендувалось надавати прибуткові додаткові послуги, що відразу буде впливати на зменшення тарифних претензій. Наприклад доочищення води.

Перший етап. На половині міста вже встановлені ультрафіолетові лампи і в цих будинках вода додатково знезаражується. Але на кожні 2 – 4 будинки потрібно встановлювати додаткові фільтри, як в пунктах продажу води і продавати її на кожному поверсі будинків міста через прилади обліку і через договір та заведення трубки з такою водою, принаймні в прихожу квартири.

Є варіант продавати двічі доочищену воду в інший спосіб – раз через знезараження ультрафіолетовою лампою і після неї через стандартні фільтри в кожному ТРП міста. Це зручно мешканцям, це підконтрольне лабораторії, ця вода буде дещо дешевшою і більш якісною ніж в пунктах продажу, і головне, це помітно вплине на зниження тарифу. Але цим потрібно займатись, а не руйнувати готові проекти аби заробляти дешеву популярність перед виборами на посаду, про яку директор КП ТВКГ писала в газеті. Наразі в ТВКГ лампи не міняють, заміна однієї лампи, це 100 – 150 гривні раз в рік, бо це їм не треба і працюють вони чи ні поки не відомо. Але відомо інше –

Це не дорого і це дуже важливо, бо ефект додаткового знезараження багаторазове перевірявся і він тільки позитивний але хтось дуже хоче бути міським головою, тому і лампи їм мішають і тарифи треба підвищувати так, що аж до поліції дійшли аби збільшити плату за комунальні послуги.

Але все це від лукавого. Так вже було, коли нищили роздільне збирання відходів, а наразі воно поширюється по всьому місту, бо як і доочищена вода, так розділені відходи, це наше здоров’я і здорова екологія, що теж наше здоров’я. Вони намагаються все паплюжити, що пов’язане з Пароконним. Мабуть і сходи на пляж і оновлені ринки, і ще десятки добрих справ будуть нищити, бо думають, що так легше бути на слуху у людей адже скоро вибори.

Далі буде не зважаючи, що комісія Курдасова відмінила телевізійні ефіри міського голови, бо так легше людям говорити, те, що вигідно комусь, а не те, що є насправді.

Лише тоді наше життя буде змінюватись на краще, коли  навчимось дивитись і  бачити, слухати і чути!  Це ключ світогляду. Аби так робили, давно б жили краще!

 

    Міський голова    В. Пароконний