Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

КЕРУВАТИ – БАЖАЮТЬ, ВІДПОВІДАТИ – МАЄ ХТОСЬ!

30.10.2019
Міський голова В.Пароконний

Шановному мешканцю корисно знати. Що основним замовником і особою, яка за договорами несе відповідальність за реалізацію робіт по ремонтам і модернізації житлово-комунальних об’єктів є Департамент інфраструктури міського господарства, ДІМГ. Це колишнє Управління житлово-комунального господарства і будівництва, УЖКГ та Б нашої міської ради. На потрібні місту і його громаді роботи в їхнє розпорядження міська рада щорічно виділяє суму близьку ста мільйонам гривень. То як вони там працюють?

В більш значиму форму професійного ставлення до роботи бувше Управління міська рада реформувала в Департамент, бо були їхні «гріхи» з розкраденим гуртожитком №6, з провалом виконання ряду вимог Постанов Уряду України та Загальнодержавної програми реформування і  розвитку житлово-комунального господарства, була ціла низка інших претензій на якість роботи УЖКГ та Б.  

Від поганої якості роботи колишнього Управління місто в ті часи втратило в коштах не тільки названий гуртожиток №6, а і тарифне питання на Ж/К послуги, де і сьогодні вже Департамент став тільки статистом власних помилок.

Від цього, станом на 2019 рік ми отримали суттєве зростання кредиторської заборгованості в КП ТВКГ  до 150 мільйонів гривні. Слушне запитання. А що на краще змінилось на цей час в департаменті? ДІМГ в особі його керівної  ланки посадових осіб та керівника Валюшка С.Г, який звільнився, за 2018 - 2019 роки разом  «напрацювали»:

З труднощами виведений на реконструкцію гуртожиток №6, вже скоро як рік, стоїть практично готовим під заселення, з причин суто не кваліфікованого ведення договірних стосунків керівної ланки ДІМГ з підрядником. Наразі не виправдано затягнута здача в експлуатацію на 100% готового під заселення будинку. Якщо в Департаменті не зможуть врегулювати стосунки з підрядником, я запропонував розірвати з ним договірні стосунки і вийти на заселення 45 квартир цього будинку за самостійною процедурою від осіб, які отримали ордери на заселення в цей будинок.  

З лютого цього року я не отримав жодної письмової пропозиції, зокрема від першого ступника міського голови Мустяци Г.Ф., як вирішувати проблемні питання у вказаному Департаменті, хоча за її участі там було проведено декілька десятків нарад. Не було і письмових пропозицій від колишнього керівництва ДІМГ, як вплинути на покращення його роботи.

Та коли хоч якось почали вказувати на потребу змінити своє ставлення посадових осіб Департаменту до предмету їхньої роботи, вони відразу пишуть, що їх не потрібно реорганізовувати в спеціалізовані Управління по експлуатації Ж/К господарства і в ремонтно-будівельне, що вже цілком назріло. Вони хворобливо реагують і на депреміювання окремих працівників, хоча робота в Департаменті носить характер – «моя хата скраю», що неприпустимо з огляду на те фінансування, яке на їхнє утримання виділяє громада нашого міста і виділяє їм такі значні кошти на ремонтно-будівельні потреби всіх мешканців.

Директор ДІМГу Валюшок С.Г. втік з «тонучого корабля», а на виконувача обов’язків керівника Департаменту певні депутати і посадовці намагаються перекласти всю відповідальність за ті браки в роботі, які там зародились ще за владних повноважень секретаря міської ради Дзюбенко Л.П. і за період дезорганізованої влади в міській раді. Що ж таки там «напрацювали» і як виправляти незадовільну роботу цього важливого виконавчого органу нашої міської ради? Дивимось статистику їх роботи і певні дії по виправленню допущених помилок і упущень. Що маємо в ДІМГ:

  • Порушені терміни введення в експлуатацію Відділення нефрології та гемодіалізу в міській лікарні нашого міста. В цій же лікарні не виконуються договірні роботи по монтажу кисневого обладнання. Це безпека хворих та лікарів, а причини всі ті ж самі – низький рівень кваліфікації керівної ланки в ДІМГ або не бажання ними працювати злагоджено на інтереси громади нашого міста.    
  • Особливу тривогу викликає будівля дитячого садка №8, де роботи по усуненню його аварійного стану виконані так, що аварійність споруди не усунута. Наразі розпочали працювати експерти. Одночасно мною підписано звернення до голови Микодаївської ОДА, в обласну раду, в ДП НАЕК «Енергоатом» та до Уряду України з проханням надати нам фінансову допомогу з огляду на об’єктивність причин аварійності в декількох соціально значущих спорудах з причин, які пов’язані з умовами будівництва частини житлових будинків міста та об’єктів його соціальної інфраструктури на насипних ґрунтах. Перший такий об’єкт, який потребує такої допомоги - це ДНЗ №8. Одне з джерел такої допомоги, ми знаємо точно - це борг Держави в понад мільярд гривень до Компанії по 30-и кілометровій зоні, де наша боргова доля якраз вистачить на вирішення проблеми з дитячим садочком і ми його в наших зверненнях теж вказуємо.   
  • Є і втрачена можливість по спортивній залі для нашої Гімназії за невміння професійно працювати керівної ланки в ДІМГ. У їх роботі є і інші упущення та браки в роботі, сьогодні це понад десять об’єктів та напрямків роботи. Мабуть відчуваючи потребу відповідати за погану роботу звільнився директор цього Департаменту Валюшок С.Г. Через суд поновлюється на посаді звільнений його заступник Божко В.А.

Маю вказати ще на таку особливість. Мені довелось проаналізувати нормативні причини якості роботи Відділу кадрової роботи апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету, який є вкрай важливим органом до наступної професійної роботи особи, яка перемогла а тому чи іншому конкурсі. Встановлено, що конкурсний відбір на вакантні місця керівників відбувається за застарілими, 2007 року правилами. Конкурсанти практично на різні посади здають екзамен за одним і тим же переліком знання Законів України та інших нормативно-правових вимог, які вже застарілі та де відсутні нові вимоги. Це все одно, що одні і ті ж екзамени здавати і в медичний інститут, і в технічний. Ось і маємо тільки по вказаному Департаменту понад десяток невиправдано затягнутих в часі робіт та окремі роботи, де є претензії до якості їх виконання.

Не зважаючи на певний супротив, порядок буде наводитись і в цій сфері нашої роботи. А то дивно виходить. Ті, хто мав би першими сигналізувати, що і тут не все гаразд, не тільки не визнали свого не доопрацювання, а ще і взялись, як під копірку, писати зауваження до дій міського голови по наведенню порядку. Шановних посадовців маю запитати, а де Ви були раніше з Вашими письмовими зауваженнями, коли грубо порушувались права  громади міста при наглухо зачинених дверях сесійної зали на чотири місяця? Діяла тільки група ініціативних депутатів міської ради, які і сьогодні є в конструктивній більшості до вирішення питань нашого міста.

Події блокування роботи міської ради з боку її секретаря Дзюбенко Л.П., де Вона і ключі від сесійної зали приховувала, і печатка ради буда недоступна для більшості депутатів та багато іншого було вчинено проти роботи міської ради, наразі досліджені. Зафіксовано всі особливості дій та бездіяльності певної частки посадових осіб місцевого самоврядування нашого міста. В протидію негативним результатам маємо потрібні заходи. Є ще і такі наслідки.

Все місто має знати, що керівництво КП ТВКГ, яке ще декілька днів тому так впевнено заявляло, що йому потрібні підвищені тарифи на комунальні послуги аби працювати краще досягло цілі, яку ще в січні тільки призначений директор Миськів О.О. проголосила – йдемо на банкрутство. Наразі вона досягла бажаної цілі. Підприємство опановує життя в умовах банкрутства. А ставлення до тарифів, як і було, так і лишилось помилковим, цей керівник ратує тільки за їх збільшення.

В частині підвищених тарифів маю вказати. На власні потреби в КП ТВКГ тариф достатній. Той рівень нормативу технологічних втрат, який виконавчий комітет їм заклав в квітні 2018 року тарифи комунальні і наразі мають давати підприємству беззбиткову роботу. Лишається ліквідовувати необліковні втрати води та втрати по теплу і збитків у них не буде.

Інша справа - вхідні тарифи від ВП ЮУ АЕС. Якщо буде обґрунтовано їхню заявку, то їхні тарифи будуть збільшені. Наразі є Розпорядження Кабінету Міністрів України від 29 вересня 2019р. № 921-р, де чітко вказується, що органам місцевого самоврядування потрібно прийняти рішення щодо фінансового забезпечення виконання зобов’язань перед організаціями, які здійснюють теплопостачання в спосіб реструктуризації заборгованості та очевидного недопущення їх зростання.

В тексті Розпорядження №921 чітко вказано, що потрібно забезпечити своєчасне встановлення тарифів на теплову енергію та комунальні послуги в порядку і межах, визначених законом. Тарифна тема буде висвітлена більш детально в наступній інформації. Наразі ми маємо вивчити, що означає 15% обмеження тарифного навантаження на платника тарифів згідно Програми дій Уряду України. Витяг з Розпорядження додається.

Але не тільки тарифна тема є актуальною для потреб громади нашого міста. Без будь-якого перебільшення ми починаємо спостерігати, що коло бажаючих керувати містом буде збільшуватись, а реально відповідальні особи за прорахунки та бездіяльність будуть всіляко шукати винним будь кого іншого. Себе вони будуть всіляко вигороджувати і будуть намагатись переконати громаду Южноукраїнська, що саме вони є тими, хто візьме і повирішує всі наявні проблеми нашої громади.

     Але безперечно те, що малий ти керівник, чи великий – навчись відповідати за свою роботу!

 

 

     Міський голова      В. Пароконний