Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 19.10.2018 по 25.10.2018 року

30.10.2018
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського  бюджету  надійшло  податків  і  зборів  у  сумі 6 226,8 тис. грн., із них: 5 345,8 тис. грн. – надходження податку на  доходи  фізичних  осіб та  327,2 тис. грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 19 575,5 тис. грн. з них на: виплату заробітної плати з  нарахуваннями  –  7 275,2 тис. грн.; продукти харчування – 159,3 тис. грн.; енергоносії – 412,5 тис. грн., а також інші виплати в сумі 4 741,9 тис. грн., а саме на придбання: книжних закладок з логотипом "Насильству НІ", квітів, спецодягу, тонер-картриджів, одноразових стаканів, господарчих товарів та матеріалів на ремонт приміщення, страхувального кінця (в’юшка), сантехніки, журналів гурткової роботи, комплектуючих до понижуючого трансформатора, механічних запчастин, мастильних засобів, штабелеру ручного гідравлічного, призів, протигазів та захисту органів дихання, кронштейнів до вогнегасників, вогнегасників та протипожежного обладнання, пакетів, дезінфікуючих засобів, посуду для харчоблоків ЗОШ (тарілки, чашки, стакани), листів ОСБ для обшивки столової кімнати та утеплювача (мінеральна вата) для виготовлення та обладнання дахом приміщення рятувального посту, бланочної продукції, канцтоварів, паперу, монітору пацієнта з капнографією, анестезійний апарат для дорослих, дітей та новонароджених на візку, компресор ДК50, система інтенсивної терапії, інкубатор для новонароджених, лампа для фототерапії. А також направлено кошти на: відшкодування коштів для харчування донорів; навчання з питань здійснень публічних закупівель; відрядження; виконання рішення Господарського суду Миколаївської області (Наказ Господарського суду від 18.06.2012 року по справі №5016/3702/2011 (17/177); виконання робіт з ліквідації усідань і проломів проїжджої частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття гарячою асфальтобетонною сумішшю; послуги банку та охорони; обслуговування інженерних та електричних мереж; експлуатаційні витрати; послуги Інтернету та системи "Ліга-Закон"; поточний ремонт інженерних мереж; поточний ремонт та техобслуговування оргтехніки; судовий збір; утримання мобільного фідера; поточний ремонт покрівель ДНЗ №2,6,8; послуги по виконанню зварювальних робіт; інфляційні витрати; висвітлення діяльності в газеті "Контакт"; виконання робіт в вересні 2018 року по заміні  16 діючих торшерів на нові сучасні торшери з світильниками; вимірювання опору заземлюючих пристроїв ЮЗШ №1,2,4 (блискавкозахист); спів. фінансування з державним бюджетом (субвенція зона спостереження) за проведені роботи з капітального ремонту ТРП-1 по вул. Дружби Народів,22-А; відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян на міських, приміських та дачних маршрутах; надання одноразової матеріальної допомоги демобілізованим учасникам АТО; відшкодування витрат ветеранам війни та дітям з інвалідністю на лікарські засоби при амбулаторному лікуванні за рецептами лікарів; надання пільг на житлово-комунальні послуги, послуги телебачення та пільги на абонплату окремій категорії громадян; фінансову підтримку громадських організацій; оплату послуг з монтажу лав та роздягальні; відрядження на змагання; вимірювання опори ізоляції електропроводки; наклеювання бігбордів; членські внески за 2018 рік; виконання робіт з поточного ремонту ліфтів, під’їздів та покрівель в житлових будинках за відповідними адресами; забезпечення пільгового зубопротезування ветеранів війни та праці, непрацюючих осіб з інвалідністю; спостереження за станом та технічне обслуговування тривожної сигналізації, поточний ремонт частини цоколю та відмостки будівлі ЦРД "Гармонія"; стипендія міського голови; відшкодування коштів за медикаменти для пільгової категорії населення (паліативна допомога); поточний ремонт з суцільним фарбуванням МАФ на об’єктах благоустрою; придбання бітумно-мінеральної суміші (холодний асфальт) для ліквідації аварійних ділянок проїжджої частини дорожнього покриття в осінньо-зимовий період; виконання робіт з будівництва системи відеоспостереження; розробку ПКД, проведення експертизи та виконання робіт за об’єктом: "Капітальний ремонт міжпанельних швів стінових панелей будівлі ЮУ ЗОШ №3 по бул.Цвіточному,5" та внутрішнє оздоблення міжвіконних перестінків;  авторський нагляд  за об’єктом: "Капітальний ремонт ЗОШ №1 (заміна вікон) по бул.Курчатова,8".

За   рахунок   коштів  субвенцій  з  державного та обласного бюджетів проведено видатки в сумі 6 986,6 тис. грн., а саме на: надання пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги окремим категоріям громадян відповідно до законодавства – 804,6 тис.грн.; заробітну плату з нарахуваннями, придбання господарчих товарів, вивіз побутових відходів за кошти медичної субвенції – 1 191,7 тис.грн.; відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни – 1,6 тис.грн.; відшкодування лікарських засобів на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 28,6 тис.грн.; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 59,6 тис.грн.; придбання монітору пацієнта з капнографією, анестезійного апарату для дорослих, дітей та новонароджених на візку, компресору ДК50, системи інтенсивної терапії, інкубатора для новонароджених, лампи для фототерапії – 4 900,5 тис.грн.