Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Що потрібно знати щоб правильно оформити найманого працівника

26.09.2018
Южноукраїнське об’єднане управління Пенсійного фонду України Миколаївської області

Южноукраїнське об’єднане управління Пенсійного фонду України Миколаївської області повідомляє, що відповідно до норм трудового законодавства, працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору та повідомлення органу фіскальної служби. 

Оформлюючи нового працівника на роботу, підприємцю необхідно:

  • укласти в письмовій формі трудовий договір (п. 6 ч. 1 ст. 24 КЗпП України; форма трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, затверджена Наказом №260);
  • оформити наказ про прийняття на роботу (заповнюють типову форму №П-1 «Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу», затверджену Наказом №489);
  • повідомити ДФС про прийняття працівника на роботу (Постанова №413). При цьому необхідно пам’ятати, що повідомлення про прийняття на роботу подається до початку роботи працівника за формою згідно з додатком до Постанови №413.

Таке повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів ДФС за місцем їх обліку як платника ЄСВ одним із таких способів:

  • засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;
  • на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.