Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 20.07.2018 по 27.07.2018

27.07.2018
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського бюджету надійшло податків  і зборів у сумі 11 076,0 тис. грн., із них:  6 054,8 тис. грн. – надходження податку на  доходи  фізичних  осіб та  4 252,0  тис. грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 10 017,0 тис. грн. з них на: заробітну плату, лікарняні. розрахункові з нарахуваннями – 3 820,6 тис. грн., продукти харчування – 4,8 тис. грн., енергоносії – 357,2 тис. грн.  А також інші виплати в сумі 3 964,9 тис. грн. на придбання: канцтоварів, офісного устаткування та приладдя, засобів криптографічного захисту інформації Алмаз-1К, відомостей про реєстрацію, талонів зняття з реєстрації, матеріалів, комп’ютерної техніки, господарських товарів, печатки, штампів, обладнання для оснащення куточка відпочинку кабінету інклюзивно-ресурсних центрів (інтерактивна ЛСД тач. панель, набор спортивних килимків та м’ячів) та стінка універсальна школа-сад, стінка дитяча з 7 елементів з дитячим столом, осередок для художньо-творчої діяльності), дизпалива, смесителю та крану, персонального комп’ютера, ноутбука та техніки для друкування, сканування та ламінування з витратними матеріалами для початкової школи; експлуатаційні витрати; доставку книг; оренду приміщення; стипендію; ремонт оргтехніки та заправку картриджів; поштові витрати; навчання з питань пожежної безпеки; послуги з поточного ремонту та техобслуговування оргтехніки; доступу до Інтернету; охорони громадського порядку; страхування майна; послуги Ліга; судовий збір; інформаційно-консультаційні послуги з навчання роботи в Системі; матеріальну допомогу інвалідам, малозабезпеченим громадянам, учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС; забезпечення малозабезпечених пенсіонерів, громадян міста гарячими обідами та продовольчими наборами; доставку готової їжі; пільги інвалідам по зору по оплаті за комунальні послуги та електроенергію; пільги по безкоштовному зубопротезуванню ветеранів війни та праці; охорону приміщень; техобслуговування пожежної сигналізації; вивіз сміття; виконання робіт за об’єктами: "Капітальний ремонт ЗОШ №3 за адресою: б-р Цвіточний, 5" в частині заміни вікон та перегородок в санвузлах та в частині укріплення верхніх віконних відкосів; виконання робіт з капітального ремонту ліфтів в житлових будинках за відповідними адресами; поточний ремонт інженерних мереж; комісійний збір; обслуговування інженерних та електричних мереж; відрядження; виконання робіт з поточного ремонту сходів з установкою пандусу та встановлення МАФ; виконання робіт з ліквідації усідань і проломів проїжджої частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття гарячою асфальтобетонною сумішшю; встановлення поштових скриньок в під’їздах житлових будинків за відповідними адресами; виконання робіт з поточного ремонту під’їздів із заміною вікон в житлових будинках; ліцензію та продовження дії ліцензії на право використання комп’ютерних програм; послуги банку; обслуговування посиленого сертифіката відкритого ключа ЕЦП; цілодобове спостереження за протипожежним станом приміщень; пільги учасникам АТО та їх родинам на послуги по квартплаті, опаленню та водопостачанню; дезінсекцію підвалу приміщень; монтаж кондиціонера; постачання комп’ютерних програм; цілодобове спостереження пожежної сигналізації; фінансову допомогу громадському формуванню по охороні громадського порядку для статутної діяльності, шляхом преміювання; виконання робіт з влаштування обрамлення входів до кабін ліфтів житлового будинку на вул.Олімпійська, 3 (п.1,2); гідродинамічне очищення системи зовнішньої каналізації ДНЗ №2; надання одноразової допомоги дітям-сиротам (Руденко В.В.); попередню оплату 30% від вартості договору за об’єктом: "Капітальний ремонт ЗОШ №3 (заміна вікон та встановлення перегородок в санвузлах) по б-ру Цвіточний, 5.

За   рахунок   коштів  субвенцій  з  державного та обласного бюджету проведено видатки в сумі 1 869,5 тис. грн., а саме на: надання пільг та субсидій на оплату ЖКП окремим категоріям громадян відповідно до законодавства – 407,4 тис. грн.; виплату заробітної плати з нарахуваннями медичним працівникам, придбання лавок, жалюзі, оргтехніки, медобладнання, послуги охорони – 1038,2 тис.грн.; придбання дидактичних матеріалів для учнів загальних шкіл (дитячи карти України та світу, настільний футбол, аерохокей, набір для конструювання) (співфінансування 70%) – 135,2 тис.грн.; виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти, придбання комп’ютерної та оргтехніки – 115,0 тис.грн.; придбання обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів (куточок відпочинку, набір спортивний килимок та м’ячи для фітнесу з рожками) та виплату заробітної плати з нарахуваннями – 173,7 тис.грн.