Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 15.12.2017 по 21.12.2017

27.12.2017
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського  бюджету  надійшло  податків  і  зборів  у  сумі  12 231,8 тис.грн., із них: 11 777,9 тис.грн. – надходження податку на  доходи  фізичних  осіб та  129,1 тис.грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням  субвенцій  з державного  та обласного бюджетів в  сумі 21 064,4 тис. грн. з них на: виплату заробітної плати з нарахуваннями – 5 736,3 тис.грн.; оплату енергоносіїв – 21,5 тис.грн., медикаменти - 47,9 тис.грн., продукти  харчування – 520,5 тис.грн.,  а  також  на  інші  видатки – 14 738,2 тис.грн., а саме на: придбання: канцелярських та господарських товарів, побутової техніки (подарунок), кондиціонерів, продуктів для харчування тварин у притулку, запчастин, вогнегасників, оптичного набору, будівельних матеріалів та тканини для ремонту студії звукозапису, класичної гітари та струн, студійного мікрофону, паперу офісного, картриджа тонерного, продуктових наборів для малозабезпечених громадян міста, вікон (гр.№16,26,9, сходинкові марші для ЦРД "Гармонія"), костюмів, оргтехніки, запчастин та комплектуючих до автомобіля, столика для інвалідної коляски, спеціального обладнання для дітей з особливими потребами ЮЗШ №4 (стійка вертикальна), вишки "Атлант" для проведення робіт в закладах освіти, декоративної споруди "Карета", зупинок громадського транспорту, вітрини для музейних експонатів для створення музейного куточку АТО в ЮЗШ №3, відеокамери, квітів, тощо. Також виділено кошти з місцевого бюджету на: надання пільг окремій категорії громадян для утримання будинків та прибудинкової території та на оплату тепло-водопостачання; преміювання членам громадського формування за ІV квартал 2017 року; підключення до мережі Інтернет; оплату послуг КТБ; виконання роботи за об’єктом: "Реконструкція гуртожитку №6 під житло за адресою: вул.Олімпійська,3(Комсомольська,3); придбання та встановлення програмного забезпечення для комунальної системи комерційно-технічної диспетчеризації на 64-ох житлових будинках за відповідними адресами; придбання євро-контейнерів на 1,1 куб.м.; виконання робіт за об’єктом "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи №1 (заміна вікон) по б-ру Курчатова, 8;   оплату ветеринарних послуг, придбання медикаментів для тварин; утримання тварин; відлов бродячих тварин; розвиток матеріально-технічної бази пункту тимчасового утримання тварин в  частині виготовлення та встановлення будок, влаштування водо-відводних лотків в діючих вольєрах (придбання плит OSB); придбання матеріалів (пісок, щебінь, відсів) для проведення робіт з благоустрою території "Критого ринку" в районі автомобільної дороги державного значення "Р-06 Ульянівка-Миколаїв" (влаштування заїзду з автодороги); придбання матеріалів ( плит OSB) для виконання поточного ремонту інженерних мереж, стелажів для розсади в теплиці, заміну світильників, кабельних мереж; виконання робіт з поточного ремонту гуртожитку №3 за адресою: вул.Миру,9 в частині ремонту електричних мереж та системи вентиляції; поточний ремонт подіуму в залі засідань; оплату штрафу; монтаж, налаштування обладнання та організацію конфіденційного зв’язку; комплексну систему захисту інформації автоматизованої системи; обслуговування інженерних та електричних мереж; послуги зв’язку, Інтернету та охорони; субвенцію з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів (укріплення матеріально-технічної бази); виконання робіт з поточного ремонту під’їздів та покрівлі в житлових будинках за відповідними адресами з урахуванням авторського та технічного нагляду; відрядження; поточний ремонт І поверху та службового туалету інфекційного відділення КЗ «ЮМЛ»; встановлення насосної станції на ТРП; поточний ремонт вуличного освітлення ЮЗШ №4; поточний ремонт електрощитової ДНЗ №2 та водопроводу гімнастичної зали ЗОШ №4; техобслуговування зовнішнього освітлення та електричних мереж; вивезення та складування сміття; поточний ремонт кабінетів; перевірка робочих параметрів кондиціонерів; заправка та ремонт картриджів; ремонт оргтехніки; придбання переходів для невідкладного виконання аварійних робіт на основному напірному каналізаційному колекторі; гідродинамічне очищення та відкачка відкладень з КНС-2 (вул.Молодіжна,1Б); придбання та встановлення лав та урн по місту; придбання сталевих труб та  відводів для виконання робіт з підготовки магістральних мереж теплопостачання до роботи в осіньо-зимовий період та створення запасу матеріалів для проведення аварійних ремонтів; передплату на періодичні видання на 2018 року; придбання та встановлення програмного забезпечення для комунальної системи комерційно-технологічної диспетчеризації на житловому будинку за адресою: бул.Шевченко,5/пр.Незалежності,14; виконання робіт з улаштування поручнів біля та в під’їздах житлових будинків за адресою: вул.Набережна Енергетиків,39; встановлення програмного забезпечення; відрядження на змагання; оплату послуг з піротехнічного оформлення; відшкодування витрат на монтаж ялинки та обслуговування; виконання робіт по встановленню тимчасової огорожі в районі вул.Набережна Енергетиків (спуск до міського пляжу); придбання лав для відпочинку на прибудинкових територіях за адресою вул.Енергобудівників 3, 5, 7; оплату послуг по складанню проекту землеустрою щодо відведення 6-ти земельних ділянок в постійне користування КП "СКГ" під розміщення та обслуговування відповідно; відшкодування вартості проїзду постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи; одноразову матеріальну допомогу на поховання; фінансову підтримку громадських організацій; виконання робіт з поточного ремонту покрівлі КНС-2 за адресою: вул.Молодіжна, 16; виконання вимірювань відповідно до галузі атестації (освітлень, рівень шуму, вібрація, відносна вологість та температура повітря); визнання спроможності проведення вимірювань відділом метрології; поточний ремонт об’єктів благоустрою: влаштування пандусів для осіб з обмеженними можливостями по пр.Соборності, встановлення декоративної огорожі по розподільчій смузі по пр.Незалежності, влаштування дорожнього покриття на міському цвинтарі; придбання матеріалів для виконання робіт на об’єктах благоустрою міста; поточний ремонт інженерних мереж, стелажів для розсади в теплиці, заміну світильників, кабельних мереж та ін.; послуги по висвітленню діяльності виконавчих органів ради та депутатів за грудень 2017 року; діагностику та поточний ремонт автомобіля; оплату прямого ефіру; наклеювання бігборду; ремонт електро-котла ЦРД "Гармонія"; ремонт сушильного барабана, виконані роботи по очищенню зовнішніх каналізаційних мереж та заміні зовнішньої каналізаційної труби ДНЗ №6; поточний ремонт ігрового майданчика та системи освітлення ДНЗ №3; світові покажчики "Вихід"; поточний ремонт малої спортивної кімнати ЗОШ №2; виготовлення книги "Люби і знай свій рідний край"; виконання робіт з технічного переоснащення інженерних вводів із встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячого і холодного водопостачанняв 2-х житлових будинках за відповідними адресами, з урахуванням технічного нагляду; розробку ПКД  за об’єктами: "Капітальний ремонт. Улаштування пристроїв для блискавкозахисту у ДНЗ №6, ДНЗ №8, ЦРД "Гармонія" та "Технічне переоснащення інженерного вводу з встановленням приладу обліку тепла на ТРП-9» та "Нове будівництво інженерно-транспортної інфраструктури VI мікрорайону»; виконання робіт з коригування ПКД за об’єктом: "Реконструкція напірної господарчо-побутової каналізації від стадіону "Олімп" до Ташлицького водосховища (НК-1 НК-2); виконання робіт за об’єктом: "Капітальний ремонт ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів (заміна вікон та встановлення перегородок в санвузлах) по бул.Цвіточному,5; виконання робіт з розробки ПКД по капітальному ремонту трубопроводів теплових мереж від МК-24 до МК-26 б по пр.Незалежності.; виконання робіт за об’єктом: "Капітальний ремонт внутрішньо-будинкових інженерних мереж в житловому будинку за відповідною адресою з урахуванням технічного та авторського нагляду; придбання та заміна світильників вуличного освітлення та ламп на енергозберігаючі (світлодіодні); придбання проти-ожеледного матеріалу; придбання обладнання для проведення пресування та перевезення вторсировини; улаштування віконних відкосів Гімназія, поточний ремонт зали сухого плавання ЗОШ №3; поточний ремонт входу в підвал ЗОШ №1; очищення водостічних коробів від бруду і сміття покрівлі ЮЗШ №4;  гідродинамічне очищення каналізації ДНЗ №6; ліквідація усідань і проломів проїжджої частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття (ділянка від інфекційного відділення КЗ "ЮМЛ" до перехрестя вул.Миру, Набережна Енергетиків); завезення, розрівняння грунту, вивезення будівельного сміття та інших видів робіт в сквері на честь пам’яті Т.Г.Шевченка; відшкодування витрат за перевезення окремих пільгових категорій громадян по Знаменській дирекції залізничних перевезень; фінансову підтримку громадських організацій; перевезення пільгової категорії громадян на міському та приміському маршрутах; відшкодування коштів за медикаменти пільговій категорії громадян; медикаменти для учасників ВВВ;  придбання виробів медичного призначення (памперси); надання соціально-педагогічних послуг з інформатики слухачам Університету третього віку; заправку картриджів; ремонт системи опалення; виконання робіт з поточного ремонту приміщень інфекційного відділення КЗ "ЮМЛ"; відшкодування коштів на харчування донорів; технічне обслуговування обладнання; придбання флеш накопичувачів, поточний ремонт та технічне обслуговування оргтехніки; інформаційно-консультаційні послуги з питань обслуговування програмного забезпечення "МеДОК" та інше.

За рахунок  коштів  державних та обласних субвенцій  проведено видатки на суму 4 073,8 тис.грн., а саме на: виплату субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату ЖКП в сумі 13,0 тис.грн.; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань в сумі 689,1 тис.грн.; придбання тренажеру ротаційного для нижніх кінцівок, дитячих сходів з нахилом та виплату заробітної плати з нарахуваннями в сумі 7,3 тис.грн.; заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти в сумі 1 612,6 грн. та медичним працівникам в сумі 1 598,9 тис.грн.; виплату заробітної плати освітянам в сумі 151,0 тис.грн. за рахунок коштів стабілізаційної дотації; компенсацію інвалідам на бензин та технічне обслуговування автомобіля в сумі 1,9 тис.грн.