Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 22.09.2017 по 28.09.2017

03.10.2017
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 6 812,5 тис.грн., із них: 1 945,0 тис.грн. – надходження податку на доходи фізичних осіб та 4 316,2  тис.грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням  субвенцій  з державного та обласного бюджетів в сумі 8 891,4 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати, відпускних, матеріальної допомоги та розрахункових з нарахуваннями – 4 089,2 тис.грн.; продукти харчування – 201,5 тис.грн.; оплату енергоносіїв – 215,5 тис.грн., а також на інші видатки – 1 865,3 тис.грн., а саме на: придбання іміджевої продукції, маршових барабанів, кімоно, буклетів, бланків, передплата періодичних видань, запрака та обслуговування картриджів, обслуговування комп’ютерної та побутової техніки, технічне обслуговування пожежної сигналізації, сервісне обслуговування вогнегасників, пожежних рукавів та гідрантів, попередня оплата на встановлення огорожі дитячого майданчика в районі школи мистецтв,  відшкодування коштів на харчування донорів, одноразові матеріальні допомоги учасникам АТО, до дня людини похилого віку, на поховання, попередня оплата у розмірі 30 % від вартості робіт по об’єкту: Капітальний ремонт внутрішньо-будинкових інженерних мереж житлових будинків, а саме: капітальний ремонт мереж опалення, гарячого та холодного водопостачання і водовідведення нижче відмітки 0,000 в житловому будинку за адресою: пр.Незалежності,5, за виконані роботи з реконструкції гуртожитку №6 під житло за адресою: вул. Олімпійська, 3 (Комсомольська, 3) з урахуванням технічного нагляду, за виконані роботи з експертного обстеження 44 ліфтів житлових будинків, які підлягають капітальному ремонту у 2018 році, попередня оплата у розмірі 30% на виконання робіт з улаштування пам’ятного знаку бійцям АТО на меморіальному комплексі

За рахунок коштів державних та обласних субвенцій проведено видатки на суму 2 519,9 тис.грн., а саме на: виплату заробітної плати з нарахуваннями в сумі 2 382,3 тис.грн. за рахунок коштів освітньої субвенції; відшкодування вартості лікарських засобів хворим на цукровий та нецукровий діабет в сумі 44,1 тис.грн., житлово-комунальні послуги та субсидій – 77,0 тис. грн., придбання кондиціонерів, відрядження за рахунок медичної субвенції.