Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 01.09.2017 по 08.09.2017

12.09.2017
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 6 572,8 тис.грн., із них: 6 231,5 тис.грн. – надходження податку на доходи фізичних осіб та 28,7 тис.грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з

урахуванням  субвенцій  з державного  та обласного бюджетів  в  сумі  8 280,9 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати, відпускних, матеріальної допомоги та розрахункових з нарахуваннями – 768,7 тис.грн.; продукти харчування – 36,2 тис.грн.; оплату енергоносіїв – 197,4 тис.грн., а також на інші видатки – 2 213,7 тис.грн., а саме на придбання: призів, дизпалива, розеток, бланочної продукції, бензину, квітів та вітальних адрес, памперсів, водолічильників, виробів для ванної кімнати та кухні (унітаз) ДНЗ№6, господарчих товарів, медикаментів та предметів медичного призначення, аромалампи електронної "Accord"2-х, костюмів, телевізора, а також на: виконання робіт з поточного ремонту під’їздів та капітального ремонту ліфтів в житлових будинках за відповідними адресами; ремонт автобусу; заправку та відновлення картриджів; установку кондиціонерів; відрядження; послуги банку та зв’язку; відшкодування за медикаменти інвалідам на бронхіальну астму, психічних захворювань, дітям-інвалідам, ветеранам ВВВ та хворим серцево-судинними захворюваннями; постачання готової їжі; витрати на проведення виконавчих дій; експлуатаційні витрати; встановлення та підключення кондиціонерів; перевезення пільгової категорії громадян на міському та приміському маршруті; встановлення решіток та блоків кондиціонерів; послуги лікаря; експлуатаційні витрати; висвітлення діяльності виконавчих органів ради; членський внесок за 2017 рік; страхування від нещасного випадку; розміщення оголошення у газеті "Контакт"; технічну інвентаризацію житлового приміщення №11-н по вул.Молодіжна,15; послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки та охолоджувальних установок; ремонт котла КПЄ-60 ДНЗ №2 та ЗОШ №3; ремонт холодильної вітрини ЗОШ №2,3,4; поточний ремонт козирка над входом ЮЗШ№1; встановлення велосипедних зупинок ЦДЮТ; виконання робіт по видаленню гілля, обрізанню крон дерев, знесенню сухостійних та аварійних дерев на прибудинкових територіях; нанесення або відновлення дорожньої розмітки на вулицях загального користування; поточний ремонт пішохідних доріжок по місту; озеленення; освітлення; утримання та обслуговування об’єктів благоустрою; авторський нагляд по об’єкту: "Реконструкція дороги з облаштуванням зупинки громадського транспорту за адресою: вул.Маяковського біля ж.б.№44 та№46 та по об’єкту: "Капітальний ремонт сходів на тротуарі з влаштуванням пандусу на перехресті пр.Соборності та пр.Незалежності»; технічний огляд транспортних засобів та медичний огляд водіїв; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань; професійне дослідження; технічне обслуговування ліфтів, холодильного та прального обладнання; одноразову допомогу на виконання депутатських повноважень; придбання продуктів харчування хворим на туберкульоз та дітям до 2-х років; відшкодування коштів на харчування донорів; попередня оплата на придбання матеріалів для поточного ремонту інженерних мереж; цілодобове спостереження за протипожежним станом приміщень; фінансову допомогу КП "ТВКГ" для забезпечення надання послуг з тепло-водопостачання та водовідведення: придбання матеріалів для ремонту мереж, КНС, ТРП (сталеві труби, відводи, засувки, метизи, метал, фланці, електротехнічні матеріали, обладнання з комплекту); виконання робіт з поточного ремонту кабельних мереж вуличного освітлення; виконання робіт з поточного ремонту (сантехнічні роботи) підвальних приміщень для розташування індивідуальних теплових пунктів у житлових будинках за відповідними адресами; попередню оплату на розробку проектно-кошторисної документації за об’єктом: "Реконструкція будівлі "Центру надання адміністративних послуг"; оплату за ліжка; попередню оплату на придбання матеріалів для капітального ремонту 2-х ліфтів в житловому будинку.

За рахунок коштів державних та обласних субвенцій  проведено видатки на суму 5 064,9 тис.грн., а саме на: виплату заробітної плати та відпускних  з нарахуваннями, придбання господарчих товарів та оплату  відряджень в сумі 1 587,7 тис.грн.за рахунок коштів медичної субвенції; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань в сумі 20,9 тис.грн.;  попередню оплату 30% на поточний ремонт внутрішньо-квартальних проїздів житлового будинку по пр.Незалежності,27 в сумі 5,3 тис.грн.; утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях  в сумі 42,5 тис.грн.; виплату допомог сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям,  допомоги по догляду за інвалідами І-ІІ групи внаслідок психічного розладу  в сумі 3 408,5 тис.грн.