Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів за період з 10.03.2017 по 16.03.2017

21.03.2017
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 3 042,5 тис. грн., із них 1 475,3 тис.грн. – надходження податку на доходи фізичних осіб.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 7 627,1 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати, відпускних, лікарняних, матеріальних допомог – 2 175,3 тис.грн., придбання продуктів харчування – 351,2 тис.грн.; оплату енергоносіїв – 0,3 тис.грн., а також на інші видатки – 1 822,0 тис.грн., а саме на: курси та відрядження; вивіз та складування твердих побутових відходів; послуги банку, зв’язку, Інтернету, підключення до мережі Інтернет та КТБ, проведення перевірки технічно-справного стану і комплектності транспортних засобів; оплату послуг в сфері інформації, телекомунікаційні послуги; постачання КП "Програмний комплекс "FREEDOM" з правом використання до закінчення терміну дії відкритого ключа ЕЦП; оплату за виконані роботи з поточного ремонту під’їздів житлових будинків, в яких створено об’єднання співвласників багатоквартирних будинків за відповідними адресами; придбання: квітів, паперу, меблів, матраців, наматрацників, білизни, миючих та чистящих засобів, шахових годинників, канцтоварів, соку та печива, соди харчової та уксусу для господарчих потреб, запчастин до автомобіля, спортивного інвентарю, талонів на дизпаливо, паливо-мастильних матеріалів; відшкодування за медикаменти хворим на цукровий діабет та хворим на серцево-судинні захворювання; оплату тепловодопостачання та водовідведення Почесних громадян міста; оплату стартового внеску; проведення щозмінного перед рейсового медичного огляду водіїв; проведення технічного огляду транспортних засобів; монтаж, демонтаж, балансування та прокатку дисків; інформаційно-консультативні послуги з питань обслуговування програмного забезпечення "МЕДок"; придбання матеріалів для ремонту нежитлових приміщень та споруд для тимчасового утримання бродячих тварин; попередню оплату на роботи з очищення і промивання водостічних та дренажних мереж; очистку і промивання дощо-приймальних колодязів та каналізації; утримання об’єктів благоустрою у березні 2017 року; придбання матеріалів для встановлення та придбання лав, урн та МАФів для облаштування торгівельних рядів по пр.Незалежності; заміну світильників вуличного освітлення на енергозберігаючі; абонплату пільговій категорії громадян ДПТС "Квант"; медикаменти для учасників ВВВ згідно реєстру; оплату послуг оренди залу; технічне обслуговування тривожної сигналізації; послуги пов’язані з участю замовника у Міжнародній виставці "Сучасні заклади освіти"; оновлення ПЗ "МЕДок"; оплату відряджень на змагання; електроенергію вуличного освітлення та міського кладовища; поточний ремонт підвальних приміщень та внутрішньо-будинкових мереж (для розташування індивідуальних теплових пунктів) у житлових будинках; харчування тварин у притулку; подовження дії ліцензії на право використання комп’ютерної програми (системи "Ліга Закон"); відновлення програмного забезпечення; заправку картриджів; техобслуговування РРО; послуги охорони, цілодобове спостереження за протипожежним станом; експлуатаційні витрати; компенсаційні виплати УБД по квартплаті та теплопостачанню; надання пільг учасникам АТО та інвалідам по зору по тепло-водопостачанню та квартплаті; оплату робіт по очищенню зовнішніх каналізаційних мереж ДНЗ №8; ремонт електричного котла ЦРД "Гармонія" та ЗОШ №2; обслуговування пожежних рукавів та гідрантів; ремонт електроплит ЗОШ №3; пільгові пенсії та інше.

За рахунок коштів субвенцій  з  державного та обласного бюджетів проведено видатки на суму 3 278,3 тис.грн., а саме на: надання пільг та житлових субсидій за житлово-комунальні послуги в сумі 1 836,8 тис.грн.; матеріальну допомогу на поховання учасників бойових дій в сумі 1,6 тис.грн.; виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти в сумі 1 439,9 тис. грн