Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

У дошкільному навчальному закладі № 8 «Казка» відбулося методичне об’єднання

01.12.2009
Управління безперервної освіти і науки Южноукраїнської міської ради

   27 листопада 2009 року у дошкільному навчальному закладі № 8 «Казка» відбулося методичне об’єднання вихователів старших груп міста та вчителів початкових класів ЮЗШ № 4 за темою: «Дошкільний навчальний заклад, школа – суб’єкти педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі у відповідності до Базового компонента дошкільної освіти та Базової програми розвитку дитини «Я у Світі». 
  У засіданні методичного об’єднання приймали участь вихователі старших груп дошкільних навчальних закладів міста, вчителі початкових класів ЮЗШ № 4, методисти навчальних дисциплін управління безперервної освіти і науки Малахова Т.М., Кидюк Л.І., заступник директора з навчально-виховної роботи початкових класів ЮЗШ № 4 Терещенко В.Г., вихователь-методист Омельченко Т.М. і практичний психолог Дементьєва В.В. дошкільного навчального закладу № 8 «Казка».   
 Керівник методичного об’єднання Баташан В.В. – вихователь старшої групи ДНЗ № 8 виступила з питання «Формування позитивного ставлення старших дошкільників до навчання в школі», в якому розкрила мотиваційну готовність дітей старшого дошкільного віку до школи. 
Вихователь-методист Омельченко Т.М. ДНЗ № 8 «Казка» ознайомила педагогів з основними освітніми завданнями Базової програми розвитку «Я у Світі», сферами життєдіяльності та основними лініями розвитку старшого дошкільника.
 На засіданні розкрито шляхи взаємодії та співпраці між ДНЗ та ЮЗШ №4, висвітлено питання підготовки дитини до школи через провідні види діяльності старшого дошкільника : спілкування , гру , працю. У ДНЗ в центрі уваги є дитяча особистість, яку вихователі розвивають, використовуючи різноманітні та результативні форми, методи та прийоми роботи .
 Заступник директора з навчально-виховної роботи початкових класів ЮЗШ № 4 Терещенко В.Г. та вчителі початкових класів зі своєї сторони також поділилися досвідом роботи, розкрили свої підходи у роботі з першокласниками щодо забезпечення легкої адаптації до навчання у школі.
 Відбулося активне обговорення даного питання під час « Круглого столу». Сподіваємося на подальшу тісну співпрацю між дошкільною та початковою ланкою освіти .