- Прийнято участь у п`яти комісійних обстеженнях об’єктів інфраструктури міста.
- Продовжуються роботи на об’єкті: «Реконструкція гуртожитку № 6 під житло за адресою: вулиця Олімпійська, 3 (Комсомольська, 3) в м. Южноукраїнськ, Миколаївської області».
- Очікуються документи для прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва: «Реконструкція дороги з влаштуванням зупинки громадського транспорту за адресою: вулиця Маяковського біля житлових будинків №44 та №46 в м. Южноукраїнську Миколаївської області».
- Ведуться монтажні роботи по об’єкту: «Технічне переоснащення ТРП – 4 А за адресою: бульвар Шевченко, 10 А м. Южноукраїнськ Миколаївської області».
- Виконуються роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт санітарних вузлів ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 імені Захисників Вітчизни по бульвару Курчатова,8».
- Проводиться підготовка до ІІ-го етапу із технічного переоснащення інженерних вводів з встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячого і холодного водопостачання у житлових будинках міста.
- Виконуються роботи із розробки ПКД по об’єкту: «Розробка ПКД та проведення експертизи на реконструкцію будівлі «Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Дружби Народів, 35 В».
- Виконуються роботи із ремонту покрівель 2-х житлових будинків м. Южноукраїнськ.
- Ведеться консультативна робота з представниками ОСББ щодо розробки ними проектно-кошторисної документації по об’єктах.
- Погоджено розрахунки до договорів оренди між суб’єктами господарювання та балансоутримувачами комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
- Направлено інформаційні листи суб’єктам підприємницької діяльності та комунальним підприємствам.
- Підготовлено та оприлюднено проекти рішень для розгляду на сесії Южноукраїнської міської ради.
- Оброблено документацію щодо подовження договорів оренди на приміщення комунальної власності міста Южноукраїнська.
- Ведеться та формується єдиний реєстр майна комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
- Обстежено вільні приміщення, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
- Підготовлено необхідну документацію для проведення приватизації майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
- Проведено засідання конкурсної комісії по наданню в оренду майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
- Проведено конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності незалежної оцінки об’єктів (майна) комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
- Розміщено оголошення в газеті «Контакт» про переможців з конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки об’єктів (майна) комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська.
- Проведено комісійне обстеження майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська, яке підлягає списанню.
- Брали участь у засіданні 28 сесії Южноукраїнської міської ради VII скликання, на якій розглянуто 39 питань порядку денного.
- Підготовлено рішення виконавчого комітету «Про початок опалювального періоду 2017-2018 років» та розпорядження міського голови «Про початок опалювального періоду 2017-2018 р. в закладах управління освіти Южноукраїнської міської ради».
- Надано відповіді на звернення громадян, які звернулися з наступних питань:
- щодо ремонту столика на дитячому майданчику;
- щодо мокрих стін в під’їзді житлового будинку;
- щодо зупинки рейсового автобусу біля міського цвинтаря;
- щодо надання роз’яснення про «домофон».
В департаменті інфраструктури міського господарства ведеться контроль за своєчасним вирішенням всіх порушених в зверненнях питань та надання в установлений законом термін письмових відповідей.
- За кошти міського бюджету придбано проливну переносну установку АС-П та проливну стаціонарну установку АС-25 для повірки приладів обліку води.
- За кошти міського бюджету придбано труби НПВХ, трійники, бортові втулки, коліна, фланці, відводи, метизи, кран кульовий для виконання ремонту водопровідних мереж по вул. Набережна Енергетиків.