
З метою надання методичної допомоги та проведення інформаційно - роз’яснювальної роботи в приміщенні управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради відбувся міні-семінар для суб'єктів господарської діяльності у сфері торгівлі та надання послуг на тему: «Основні питання трудового законодавства» за участю спеціалістів відділу з питань праці та сім’ї.
В ході даного заходу були розглянуті наступні питання:
- порядок прийняття та звільнення найманих працівників, перелік документів, які повинні бути наявні у суб'єкта господарювання;
- порядок проведення вступного інструктажу та допуску до роботи;
- особливості ведення документації з охорони праці;
- дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці, вимоги Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»;
- порядок укладання колективного договору.
Під час спілкування фахівці відділу звертали увагу на зміни у сфері законодавства про працю та пояснювали, як вони реалізуються на практиці.
Шановні суб'єкти господарської діяльності!
якщо у Вас будуть виникати питання щодо дотримання норм трудового законодавства,
просимо телефонувати за номерами 5-55-27 та 5-55-17.