Проведено просвітницько-інформаційну роботу
При управлінні соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради створений консультаційний...
Res --> 1
16.05.2019 року у залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засідання комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у місті Южноукраїнську щодо дотримання законодавства про працю.
Засідання пройшло під головуванням голови комісії – першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мустяци Г.Ф. за участю членів комісії та їх представників.
Згідно з порядком денним, на комісії було розглянуті питання про результати проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи комісії з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення у місті Южноукраїнську протягом січня-квітня 2019 року та про встановлення невідповідності знаходження осіб на робочому місці без наявного підтвердження документів щодо оформлення трудових ресурсів.
За результатами проведеного засідання були надані відповідні доручення.
При управлінні соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради створений консультаційний...
15.04.2024 управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради організована робот...
До всесвітнього дня Охорони праці в 2024 році під гаслом «Забезпечуємо безпечну та здорову...
16 квітня проводиться Всесвітній день боротьби з дитячим рабством. Ця дата була обрана на згадку про...
Реабілітація дітей з інвалідністю – це відшкодування вартості реабілітаційних послуг для дітей...
10.04.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засідання коо...
11.04.2024 відбулась виїзна нарада під головуванням заступника міського голови з питань діяльності в...
На 83 підприємствах, установах та організаціях Южноукраїнської міської територіальної громади укладе...
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 року № 185 «Про затвердже...
Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує. Рішенням виконавч...