Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Відбулось засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня Южноукраїнської міської ради»
AA

Відбулось засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня Южноукраїнської міської ради»

23.01.2020 в приміщені департаменту соціальних питань та охорони здоров`я Южноукраїнської міської ради відбулось засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня Южноукраїнської міської ради».

За результатами засідання складений протокол.

Читайте також

Засідання комісії з вирішення питань ветеранів війни, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників і Захисниць України

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

16.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головуванням засту...

Робоча нарада

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

16.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під головуванням заступ...

Свято мильних бульбашок

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

  За ініціативи Християнської Церкви Джерело Життя 14 вересня відбулося свято мильних бульба...

Про укладання колективних договорів у Южноукраїнській міській територіальній громаді станом на 01.09.2024

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

На 83 підприємствах, установах та організаціях Южноукраїнської міської територіальної громади укладе...

Державною службою України з питань праці розпочато інформаційну кампанію «Виходь на світло!»

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Незадекларована праця – це свідоме уникнення роботодавцями і працівниками офіційного оформленн...