Res --> Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | ВИДАЧА ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ мешканцям Южноукраїнської міської територіальної громади!!!!
AA

ВИДАЧА ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ мешканцям Южноукраїнської міської територіальної громади!!!!

5 кг муки, 3 кг макарон, 0,5 кг вівсяних пластівців, 1 пляшка олії

????️21 лютого 2023 року з 10.00 до 16.00

за адресою бульвар Квітковий, 4

????Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – в приміщенні громадської організації «Союз Чорнобиль України»

????Особам з інвалідністю ІІ групи - в приміщенні громадської організації інвалідів

????Учасникам бойових дій на території інших країн – в приміщенні Пенсійного фонду

❗З собою мати: паспорт, ідентифікаційний номер, посвідчення та пакет.

????Громадянам, які отримують вищезазначену гуманітарну допомогу, в інших місцях видаватися не буде.

????Громадянам, які вже отримали вищезазначену гуманітарну допомогу, на минулому тижні, повторно видаватися не буде.

Читайте також

Виїзна нарада

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

11.04.2024 відбулась виїзна нарада під головуванням заступника міського голови з питань діяльності в...

Про укладання колективних договорів у Южноукраїнській міській територіальній громаді станом на 01.04.2024

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

На 83 підприємствах, установах та організаціях Южноукраїнської міської територіальної громади укладе...

Роз’яснюємо щодо виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 року № 185 «Про затвердже...

Відшкодування витрат на виготовлення та встановлення пам’ятника на могилі ветеранів війни, які захищали незалежність,  суверенітет і територіальну цілісність України

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує. Рішенням виконавч...