Res --> Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
AA

Про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:

  • статус особи;
  • дані про набутий страховий стаж;
  • відомості про страхувальників;
  • відомості про періоди трудових відносин;
  • відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
  • відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
  • відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
  • дані пенсійної справи;
  • відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії.

Увійти в особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою Дія. Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.

У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.

Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” – “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.

Відповідь на звернення – у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на вебпорталі).

Отримуйте послуги безпечно на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Читайте також

Ви запитували – ми відповідаємо: достроковий вихід на пенсію багатодітних матерів

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Хто має право на призначення дострокової пенсії за віком? Відповідно до статті 115 Закону України...

До уваги роботодавців!

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

З 4 червня 2021 року в Україні запроваджена цільова модель формування та видачі «е-лікарняних&...

Запитання – відповіді

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Запитуєте?: Чи можна, щоб заяву на призначення пенсії та всі необхідні документи за мене до органу П...

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! Оновлені телефони "гарячих ліній" відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Оновлені телефони "гарячих ліній" відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) упр...