Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | ПОВЕРХНЕВЕ БАЧЕННЯ ПРОБЛЕМ ВИКРИВЛЯЄ ЇХ СПРАВЖНІЙ СТАН
AA

ПОВЕРХНЕВЕ БАЧЕННЯ ПРОБЛЕМ ВИКРИВЛЯЄ ЇХ СПРАВЖНІЙ СТАН

На сайті «Маю Право» 22 липня 2020 з’явилась публікація під назвою «Ремонт Южноукраїнської іфекційки відкладати вже немає куди!». В контексті роздумів автора наводиться його бачення роботи місцевого самоврядування стосовно об’єктів охорони здоров’я міста Южноукраїнська.

Перегляд публікації лишає відчуття тенденційності і недостовірності поданого автором матеріалу.

1. Сесія Южноукраїнської міської ради 25.06.2020 дійсно прийняла рішення на отримання благодійної допомоги від приватного акціонерного товариства «Юженергобуд» у формі поточного ремонту 3-го поверху інфекційного корпусу КНП «ЮМБЛ ЮМР». Таке рішення - це рекомендація.

2. Інфекційне відділення - це режимний об’єкт. Обмеження стосовно відвідувань та втручання в його роботу є особливо контрольованим в період карантинних вимог. З ініційованого питання ремонту в цьому відділенні, коли на його перших поверхах перебувають хворі на гостру респіраторну хворобу COVID-19 різного ступеню важкості, виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради звернувся до Миколаївського обласного лабораторного центру Міністерства охорони здоров’я України з проханням надати роз’яснення за яких умов в інфекційному відділенні можуть проводитись ремонтні роботи.

3. Відповідь надійшла і в ній зокрема вказано – «не проводити вказаний ремонт до остаточної виписки хворих». Крім того, на адресу виконавчого комітету надійшла відповідь Управління охорони здоров’я Миколаївської обласної державної адміністрації, в якій теж зроблено наголос на «утримання від будь-яких робіт у корпусі до «остаточної виписки хворих».

4. Маю нагадати, 17 березня Верховна Рада України прийняла Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» і ввела адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення правил карантину. За недотримання правил та норм, встановлених з метою запобігання епідемічним та іншим інфекційним захворюванням, а також масовим неінфекційним захворюванням (отруєнням) і боротьби з ними, якщо такі дії спричинили або завідомо могли спричинити поширення цих захворювань, - штраф від 17 тис. до 51 тис. гривень або арешт на строк до 6 місяців, або обмеження волі на строк до 3 років, або позбавлення волі на строк до 3 років. Якщо ці дії спричинили загибель людей чи інші тяжкі наслідки - позбавлення волі на строк від 5 до 8 років.  Коментарі тут мабуть зайві.

5. Потрібно зауважити, що кількість койко-місць у вказаному відділенні наразі задовольняє потреби міста і навіть окружних населених пунктів. Таких обладнаних місць для хворих є в достатній кількості в лікарнях області по першій лінії забезпечення потреб по COVID-19. Звісно, що за таких обставин ризикувати здоров’ям, а тим більше життям людей, ніхто не буде. 

6. Можна подякувати вказаному благодійнику але з його акцією доведеться дещо почекати.

7. В частині об’єктів розкрадених, об’єктів занедбаних, наведеної недобудови та інших негараздів походженням з 2005 – 2015 років, де міська рада цього скликання, як єдиний власник майна від імені територіальної громади міста, отримала в спадок вказану вище безгосподарність зі збитками в межах 300 млн. грн. матеріали, які вбачались, як зловживання, задокументовані і передані в правоохоронні органи.

8. Частину вказаних об’єктів в цій каденції міської ради вдалось відновити. Стосовно іншої частини, як зокрема об’єкти для дітей, є звернення у Верховну Раду України аби нам надали потрібну допомогу, інша частина чекає дозволу на інвестиційну оренду та на заходи сучасного відновлення, які є на розгляді в міській раді. Є відома і чітка позиція виконавчого комітету міської ради і на майбутнє міста.  

9. Зверну увагу на плутаницю автора з цифрами міського бюджету. Зокрема, загальна сума міського бюджету 2020. 520,1 млн. грн. і в ній захищені статті – освіта, медицина, бюджетна сфера, а на всі капітальні ремонти державний бюджет місту лишив 44,5 млн. гривень. Це звичайно дуже мало, але це  практично щорічна норма державного рішення в країні з економікою, яка не має сталого зростання.

10. Автор в публікації «Ремонт … інфеційки …», застосовує вислови – «отримати гроші на «дурняка», що міський голова виступає за трьохмільйонний ремонт з бюджету та якісь там «откати». Маю вказати, що матеріал публікації є на межі популізму і з чужих вигадок.

11. Також маю роз’яснити автору названої публікації, що згідно 26-ї статті Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - бюджетні кошти, майно і землі територіальної громади - це виключна компетенція депутатів міської ради. До цих питань повноваження міського голови не відносяться.

12. Це не перший матеріал в ЗМІ, який, зокрема до роботи міського голови подається тенденційно і з викривленнями. По цій публікації є єдине пояснення - або у автора відсутнє володіння інформацією, або просто попереду місцеві вибори і комусь дуже хочеться бути на слуху щоб виборці помічали. Особисто я вже звик до таких зачіпок і в більшості випадків просто не реагую, але матеріал було розміщено на сайті одного з депутатів міської ради і я вважаю за потрібне поінформувати громадськість про цей випад.  

 

 

              Міський голова     В. Пароконний  


 

Читайте також