Res --> Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Особливості опрацювання заяв про державну реєстрацію шлюбу, поданих через єдиний портал державних послуг Дія
AA

Особливості опрацювання заяв про державну реєстрацію шлюбу, поданих через єдиний портал державних послуг Дія

Дії працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану - учасників пілотного проекту (далі - відділи державної реєстрації актів цивільного стану) при розгляді заяв фізичних осіб у сфері державної реєстрації актів цивільного стану (далі - заява), поданих через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі - Портал Дія) з накладенням електронних підписів, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронного підпису, регламентуються Порядком розгляду відділами державної реєстрації  актів цивільного стану –учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 09.07.2015 №1187/5 (зі змінами).

Жінка та чоловік (далі - заявники) можуть подати до обраного ними відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяву про державну реєстрацію шлюбу в електронній формі.

Зробити це можна на єдиному порталі державних послуг Дія за посиланням https://diia.gov.ua/services/zayava-na-shlyub.

Вказаний сервіс дозволяє нареченим самостійно обрати дату і час державної реєстрації шлюбу, а також форму проведення церемонії.

У разі виявлення бажання зареєструвати шлюб до спливу місячного строку заявники додають відскановані документи, що підтверджують поважні причини для цього, крім випадку, коли наречені бажають скоротити місячний строк у зв’язку з воєнним станом.

У разі отримання заяви про державну реєстрацію повторного шлюбу працівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану перевіряє у Реєстрі відомості актових записів про смерть, розірвання шлюбу, інформацію про рішення суду про розірвання шлюбу, постановлене після набрання чинності Законом України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», про анулювання попереднього шлюбу, про які повідомлено заявниками.

Заява повинна містити електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, фізичної особи. Фізичні особи, які направили заяви з накладенням електронних підписів, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронного підпису, або звернення щодо їх формування, відповідають за достовірність зазначених відомостей, а також доданих до них відсканованих копій документів, які за наявності додаються до таких заяв або звернень.

Працівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану за допомогою Порталу Дія інформує фізичну особу про результати розгляду заяви. Таке інформування заявники отримують у свої особисті кабінети Дія.

Якщо особам відмовляється у прийнятті заяви про державну реєстрацію шлюбу працівником відділу обов’язково зазначаються причини для такої відмови та можливість повторної подачі заяви після усунення виявлених недоліків.

Якщо заяву прийнято, повідомляється про позитивний розгляду заяви, а також зазначаються дата і час, на який очікується пара, а також про обов’язковість мати при собі паспорти.

Оплата державного мита та, у разі обрання урочистої форми реєстрації шлюбу, плата за проведення обряду, здійснюється одночасно при заповненні заяви про державну реєстрацію шлюбу, скан квитанції у такому разі долучається до такої заяви окремим файлом.

Читайте також

Особливості державної реєстрації смерті за рішенням суду про встановлення факту смерті

Южноукраїнський відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Відповідно до статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану&quo...

Особливості державної реєстрації шлюбу з іноземцями та особами без громадянства

Южноукраїнський відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Статтею 26 Конституції України визначено, що іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Ук...