Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Надходження та використання бюджетних коштів за період з 15.12.2017 по 21.12.2017
AA

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 15.12.2017 по 21.12.2017

За відповідний період до загального фонду міського  бюджету  надійшло  податків  і  зборів  у  сумі  12 231,8 тис.грн., із них: 11 777,9 тис.грн. – надходження податку на  доходи  фізичних  осіб та  129,1 тис.грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням  субвенцій  з державного  та обласного бюджетів в  сумі 21 064,4 тис. грн. з них на: виплату заробітної плати з нарахуваннями – 5 736,3 тис.грн.; оплату енергоносіїв – 21,5 тис.грн., медикаменти - 47,9 тис.грн., продукти  харчування – 520,5 тис.грн.,  а  також  на  інші  видатки – 14 738,2 тис.грн., а саме на: придбання: канцелярських та господарських товарів, побутової техніки (подарунок), кондиціонерів, продуктів для харчування тварин у притулку, запчастин, вогнегасників, оптичного набору, будівельних матеріалів та тканини для ремонту студії звукозапису, класичної гітари та струн, студійного мікрофону, паперу офісного, картриджа тонерного, продуктових наборів для малозабезпечених громадян міста, вікон (гр.№16,26,9, сходинкові марші для ЦРД "Гармонія"), костюмів, оргтехніки, запчастин та комплектуючих до автомобіля, столика для інвалідної коляски, спеціального обладнання для дітей з особливими потребами ЮЗШ №4 (стійка вертикальна), вишки "Атлант" для проведення робіт в закладах освіти, декоративної споруди "Карета", зупинок громадського транспорту, вітрини для музейних експонатів для створення музейного куточку АТО в ЮЗШ №3, відеокамери, квітів, тощо. Також виділено кошти з місцевого бюджету на: надання пільг окремій категорії громадян для утримання будинків та прибудинкової території та на оплату тепло-водопостачання; преміювання членам громадського формування за ІV квартал 2017 року; підключення до мережі Інтернет; оплату послуг КТБ; виконання роботи за об’єктом: "Реконструкція гуртожитку №6 під житло за адресою: вул.Олімпійська,3(Комсомольська,3); придбання та встановлення програмного забезпечення для комунальної системи комерційно-технічної диспетчеризації на 64-ох житлових будинках за відповідними адресами; придбання євро-контейнерів на 1,1 куб.м.; виконання робіт за об’єктом "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи №1 (заміна вікон) по б-ру Курчатова, 8;   оплату ветеринарних послуг, придбання медикаментів для тварин; утримання тварин; відлов бродячих тварин; розвиток матеріально-технічної бази пункту тимчасового утримання тварин в  частині виготовлення та встановлення будок, влаштування водо-відводних лотків в діючих вольєрах (придбання плит OSB); придбання матеріалів (пісок, щебінь, відсів) для проведення робіт з благоустрою території "Критого ринку" в районі автомобільної дороги державного значення "Р-06 Ульянівка-Миколаїв" (влаштування заїзду з автодороги); придбання матеріалів ( плит OSB) для виконання поточного ремонту інженерних мереж, стелажів для розсади в теплиці, заміну світильників, кабельних мереж; виконання робіт з поточного ремонту гуртожитку №3 за адресою: вул.Миру,9 в частині ремонту електричних мереж та системи вентиляції; поточний ремонт подіуму в залі засідань; оплату штрафу; монтаж, налаштування обладнання та організацію конфіденційного зв’язку; комплексну систему захисту інформації автоматизованої системи; обслуговування інженерних та електричних мереж; послуги зв’язку, Інтернету та охорони; субвенцію з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів (укріплення матеріально-технічної бази); виконання робіт з поточного ремонту під’їздів та покрівлі в житлових будинках за відповідними адресами з урахуванням авторського та технічного нагляду; відрядження; поточний ремонт І поверху та службового туалету інфекційного відділення КЗ «ЮМЛ»; встановлення насосної станції на ТРП; поточний ремонт вуличного освітлення ЮЗШ №4; поточний ремонт електрощитової ДНЗ №2 та водопроводу гімнастичної зали ЗОШ №4; техобслуговування зовнішнього освітлення та електричних мереж; вивезення та складування сміття; поточний ремонт кабінетів; перевірка робочих параметрів кондиціонерів; заправка та ремонт картриджів; ремонт оргтехніки; придбання переходів для невідкладного виконання аварійних робіт на основному напірному каналізаційному колекторі; гідродинамічне очищення та відкачка відкладень з КНС-2 (вул.Молодіжна,1Б); придбання та встановлення лав та урн по місту; придбання сталевих труб та  відводів для виконання робіт з підготовки магістральних мереж теплопостачання до роботи в осіньо-зимовий період та створення запасу матеріалів для проведення аварійних ремонтів; передплату на періодичні видання на 2018 року; придбання та встановлення програмного забезпечення для комунальної системи комерційно-технологічної диспетчеризації на житловому будинку за адресою: бул.Шевченко,5/пр.Незалежності,14; виконання робіт з улаштування поручнів біля та в під’їздах житлових будинків за адресою: вул.Набережна Енергетиків,39; встановлення програмного забезпечення; відрядження на змагання; оплату послуг з піротехнічного оформлення; відшкодування витрат на монтаж ялинки та обслуговування; виконання робіт по встановленню тимчасової огорожі в районі вул.Набережна Енергетиків (спуск до міського пляжу); придбання лав для відпочинку на прибудинкових територіях за адресою вул.Енергобудівників 3, 5, 7; оплату послуг по складанню проекту землеустрою щодо відведення 6-ти земельних ділянок в постійне користування КП "СКГ" під розміщення та обслуговування відповідно; відшкодування вартості проїзду постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи; одноразову матеріальну допомогу на поховання; фінансову підтримку громадських організацій; виконання робіт з поточного ремонту покрівлі КНС-2 за адресою: вул.Молодіжна, 16; виконання вимірювань відповідно до галузі атестації (освітлень, рівень шуму, вібрація, відносна вологість та температура повітря); визнання спроможності проведення вимірювань відділом метрології; поточний ремонт об’єктів благоустрою: влаштування пандусів для осіб з обмеженними можливостями по пр.Соборності, встановлення декоративної огорожі по розподільчій смузі по пр.Незалежності, влаштування дорожнього покриття на міському цвинтарі; придбання матеріалів для виконання робіт на об’єктах благоустрою міста; поточний ремонт інженерних мереж, стелажів для розсади в теплиці, заміну світильників, кабельних мереж та ін.; послуги по висвітленню діяльності виконавчих органів ради та депутатів за грудень 2017 року; діагностику та поточний ремонт автомобіля; оплату прямого ефіру; наклеювання бігборду; ремонт електро-котла ЦРД "Гармонія"; ремонт сушильного барабана, виконані роботи по очищенню зовнішніх каналізаційних мереж та заміні зовнішньої каналізаційної труби ДНЗ №6; поточний ремонт ігрового майданчика та системи освітлення ДНЗ №3; світові покажчики "Вихід"; поточний ремонт малої спортивної кімнати ЗОШ №2; виготовлення книги "Люби і знай свій рідний край"; виконання робіт з технічного переоснащення інженерних вводів із встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячого і холодного водопостачанняв 2-х житлових будинках за відповідними адресами, з урахуванням технічного нагляду; розробку ПКД  за об’єктами: "Капітальний ремонт. Улаштування пристроїв для блискавкозахисту у ДНЗ №6, ДНЗ №8, ЦРД "Гармонія" та "Технічне переоснащення інженерного вводу з встановленням приладу обліку тепла на ТРП-9» та "Нове будівництво інженерно-транспортної інфраструктури VI мікрорайону»; виконання робіт з коригування ПКД за об’єктом: "Реконструкція напірної господарчо-побутової каналізації від стадіону "Олімп" до Ташлицького водосховища (НК-1 НК-2); виконання робіт за об’єктом: "Капітальний ремонт ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів (заміна вікон та встановлення перегородок в санвузлах) по бул.Цвіточному,5; виконання робіт з розробки ПКД по капітальному ремонту трубопроводів теплових мереж від МК-24 до МК-26 б по пр.Незалежності.; виконання робіт за об’єктом: "Капітальний ремонт внутрішньо-будинкових інженерних мереж в житловому будинку за відповідною адресою з урахуванням технічного та авторського нагляду; придбання та заміна світильників вуличного освітлення та ламп на енергозберігаючі (світлодіодні); придбання проти-ожеледного матеріалу; придбання обладнання для проведення пресування та перевезення вторсировини; улаштування віконних відкосів Гімназія, поточний ремонт зали сухого плавання ЗОШ №3; поточний ремонт входу в підвал ЗОШ №1; очищення водостічних коробів від бруду і сміття покрівлі ЮЗШ №4;  гідродинамічне очищення каналізації ДНЗ №6; ліквідація усідань і проломів проїжджої частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття (ділянка від інфекційного відділення КЗ "ЮМЛ" до перехрестя вул.Миру, Набережна Енергетиків); завезення, розрівняння грунту, вивезення будівельного сміття та інших видів робіт в сквері на честь пам’яті Т.Г.Шевченка; відшкодування витрат за перевезення окремих пільгових категорій громадян по Знаменській дирекції залізничних перевезень; фінансову підтримку громадських організацій; перевезення пільгової категорії громадян на міському та приміському маршрутах; відшкодування коштів за медикаменти пільговій категорії громадян; медикаменти для учасників ВВВ;  придбання виробів медичного призначення (памперси); надання соціально-педагогічних послуг з інформатики слухачам Університету третього віку; заправку картриджів; ремонт системи опалення; виконання робіт з поточного ремонту приміщень інфекційного відділення КЗ "ЮМЛ"; відшкодування коштів на харчування донорів; технічне обслуговування обладнання; придбання флеш накопичувачів, поточний ремонт та технічне обслуговування оргтехніки; інформаційно-консультаційні послуги з питань обслуговування програмного забезпечення "МеДОК" та інше.

За рахунок  коштів  державних та обласних субвенцій  проведено видатки на суму 4 073,8 тис.грн., а саме на: виплату субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату ЖКП в сумі 13,0 тис.грн.; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань в сумі 689,1 тис.грн.; придбання тренажеру ротаційного для нижніх кінцівок, дитячих сходів з нахилом та виплату заробітної плати з нарахуваннями в сумі 7,3 тис.грн.; заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти в сумі 1 612,6 грн. та медичним працівникам в сумі 1 598,9 тис.грн.; виплату заробітної плати освітянам в сумі 151,0 тис.грн. за рахунок коштів стабілізаційної дотації; компенсацію інвалідам на бензин та технічне обслуговування автомобіля в сумі 1,9 тис.грн.

 

Читайте також

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 27.05.2022 по 02.06.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 14 617,6 тис. грн., із них:...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 20.05.2022 по 26.05.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 12 993,7 тис. грн., із них:...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 13.05.2022 по 19.05.2022

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 4 364,8 тис. грн., із них:...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 02.05.2022 по 12.05.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 37 385,5 тис. грн., із них:...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 15.04.2022 по 21.04.2022

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 12 160,8 ...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 01.04.2022 по 07.04.2022

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 30 107,2 тис. грн., із них:...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 25.03.2022 по 31.03.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 8 149,8 т...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 11.03.2022 по 24.03.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 34 281,5 ...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 25.02.2022 по 10.03.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 32 700,0 ...

Інформація про використання коштів бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади Фінансовим управлінням Южноукраїнської міської ради за 2021 рік

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

На 2021 рік на утримання фінансового управління було направлено – 6 765,3 тис. ...