За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 28 997,2 тис. грн., із них:
- податку на доходи фізичних осіб – 25 152,7 тис. грн.;
- податку на майно – 232,2 тис. грн.;
- єдиного податку – 286,1 тис. грн.;
- акцизного податку – 141,2 тис. грн.;
- субвенцій з державного та обласного бюджетів – 3 134,9 тис.грн.;
- інших надходжень податків та зборів – 50,1 тис. грн.;
Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 14 136,3 тис. грн., з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 6 415,0 тис. грн., в тому числі:
- 5 867,7 тис. грн. – видатки на виплату заробітної плати, розрахункових та відпускних працівникам бюджетної сфери;
- 66,2 тис. грн. – оплата енергоносіїв бюджетних організацій;
- 481,1 тис. грн. – на придбання: питної води, пульта для кондиціонера, матеріалів для проведення ППР в закладах освіти, автозапчастин, вогнегасників для Костянтинівського ЗДО та гімназії, оплата послуг з: поточного ремонту мереж по заміні ділянки трубопроводу холодного водопостачання; передрейсового та післярейсового медогляду водіїв; технічного огляду транспортного засобу; розпломбування; техобслуговування пожежної та тривожної сигналізації, охорони збройних кімнат; дезінсекції; зварювальних робіт; асинезаторської машини для вивезення рідких побутових відходів на території Костянтинівської гімназії; улаштування пішохідної доріжки для евакуаційного виходу; поточного ремонту зовнішньої каналізаційної труби ліцей №2; ремонту принтера; проведення санітарно-хімічних та мікробіологічних досліджень питної води; перевезення пасажирів; обробки даних в ПЗ "КЕП МАСТЕРКЕЙ"; виготовлення та розміщення інформаційної продукції на електронних носіях; висвітлення діяльності виконавчих органів ради, поточного ремонту та техобслуговування автомобіля; експлуатаційних витрат; поштових витрат, користування цифровим захищеним каналом; зв’язку та інтернету; авторського супроводу ПЗ "Дебет Плюс"; курси та відрядження, тощо;
- виконання заходів за програмами – 4 280,2 тис. грн., із них на:
- програми соціального направлення – 186,3 тис. грн. (забезпечення фінансової підтримки міських громадських організацій; надання щомісячної матеріальної допомоги дітям військовослужбовців ЗСУ та інших військових формувань, у т.ч. добровольчих, які загинули, пропали безвісти або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних при виконанні службових обов'язків під час участі в АТО та ООС; поштові витрати; заняття в спортивних секціях осіб з обмеженими можливостями; відшкодування вартості проїзду автомобільним та залізничним транспортом окремих категорій громадян на міських та приміських маршрутах; утримання КЗ «ЦСПРД» (оплата електроенергії, вивіз та складування твердих побутових відходів; придбання: продуктів харчування, господарчих, будівельних та санітарно-гігієнічних товарів; заправка картриджів, послуги інтернету));
- охорону здоров'я – 132,0 тис. грн. (придбання продуктів харчування для забезпечення безоплатного харчування донорів в день безоплатної донації крові та/або її компонентів; оплата електричної енергії);
- реформування і розвиток ЖКГ – 3 314,5 тис. грн. (утримання об'єктів благоустрою, у т.ч.: саночищення (обслуговування біотуалетів); озеленення (догляд, косіння трави); освітлення (розподіл ел.енергії міського кладовища, вуличного освітлення міста та с.Панкратове); аварійно-рятувальне обслуговування міського пляжу; техобслуговування та управління вуличним освітленням; вулично-дорожньої мережі, парків, скверів, кладовища, пляжу; вивіз сміття);
- розвиток дорожнього руху та його безпеки – 353,0 тис.грн. (ліквідація вибоїн асфальто-бетонного покриття доріг в Іванівському старостинському окрузі (придбання бітумної емульсії);
- захист населення і територій ЮМТГ від надзвичайних ситуацій – 199,0 тис. грн. (техобслуговування електричних частин сирени; придбання: будматеріалів, обігрівачів електричних, мастила для генераторів, столів розкладних з лавками);
- наше місто – 2,0 тис. грн. (придбання квітів);
- організацію моб.підготовки та тер.оборони – 1,8 тис. грн. (оплата послуг з перевезення гуманітарної допомоги);
- охорону тваринного світу та регулювання чисельності бродячих тварин – 91,6 тис.грн. (догляд та утримання тварин у ПТУТ, відлов бродячих тварин на території міста);
- виплату субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 3 441,1 тис. грн., у т.ч. на:
- оплату праці з нарахуваннями працівникам активних парків – локацій здорової України за серпень згідно ЦПД №1-цп від 01.05.2023 року – 9,8 тис.грн.;
- виплату заробітної плати з нарахуваннями за І половину вересня 2023 року працівникам освіти – 3 431,3 тис.грн.