Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Інформація для переселенців, які отримують пенсію
AA

Інформація для переселенців, які отримують пенсію

    З кінця 2016 року переселенці, які отримують пенсійні виплати, мають отримати пенсійне посвідчення нового зразка, що одночасно є банківською карткою. Цей новий документ отримав назву електронне пенсійне посвідчення (далі – ЕПП). Для отримання ЕПП Вам необхідно звернутися до Пенсійного Фонду за місцем Вашого проживання. Вам знадобляться такі документи:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (довідка переселенця;
  • 2 фотокартки розміром 30*25;
  • Заява, бланк якої Ви можете взяти в Пенсійному Фонді.

ЕПП є дійсним протягом 3 років за умови проходження фізичної ідентифікації у відділеннях «Ощадбанку». Після закінчення строку дії картки вона пере випускається за рахунок «Ощадбанку».

Якщо Ви не отримали ЕПП та отримуєте пенсію на звичайну банківську картку, Вам необхідно проходити фізичну ідентифікацію кожні 3 місяці з дати відкриття рахунку.

Якщо Ви вже отримали ЕПП, Ви повинні пройти першу фізичну ідентифікацію через 6 місяців після активації ЕПП, наступну – ще через 6 місяців, а далі 1 раз на рік.

Що трапиться, якщо не пройти фізичну ідентифікацію?

По-перше, «Ощадбанк» припинить видавати гроші з Вашого рахунку, а значить – Ви не зможете ні зняти готівку, ні розрахуватися своєю карткою.

Протягом наступного дня «Ощадбанк» повинен інформувати про таке рішення департамент соціальних питань та охорони здоров’я, Пенсійний фонд та Міністерство фінансів України.

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я повинен здійснити перевірку Вашого фактичного місця проживання, та скласти акт обстеження матеріально-побутових умов. Цей акт потім подається на комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат, яка і приймає рішення про поновлення виплати пенсії.

Розблокувати ЕПП відбувається після отримання Ощадбанком рішення комісії

За довідками Ви можете звертатися за номерами:

  • 0800503753 – гаряча лінія Пенсійного Фонду України
  • 1545 – цілодобова «гаряча лінія» Кабінету Міністрів України

 

Для отримання консультації та допомоги кваліфікованого юриста ви можете

звертатися до громадської організації «Десяте квітня»+ 38(048)7660004

Читайте також

"Дитина не одна"- тимчасова допомога на дітей, щодо яких встановлено факт відсутності батьківського піклування

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Постановою Кабінету Міністрів України від 22 березня 2024 р. № 331 «Деякі питання провадження...

Кіберзалежність

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

На початку свого розвитку комп’ютерні технології здебільшого застосовувалися для роботи, але з...

До уваги ветеранів війни, членів  їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради повідомляє. 20 березня 2024...