Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До уваги учасників бойових дій на території інших держав!
AA

До уваги учасників бойових дій на території інших держав!

Управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради  згідно Комплексної програми соціального захисту населення «Турбота» на 2021-2023 роки щорічно з бюджету місцевої територіальної громади та обласного бюджету до 15 лютого буде проведена виплата одноразової  матеріальної допомоги сім’ям загиблих та померлих учасників бойових дій на території інших держав, особам з інвалідністю внаслідок війни на території інших держав.  

Цього року матеріальну допомогу отримають:

  • інваліди війни на території інших держав – 10 осіб;
  • сім’ї загиблих та померлих учасників бойових дій на території інших держав – 5 осіб.

Матеріальна допомога надається у наступних розмірах:

  • з бюджету місцевої територіальної громади – 2662,00 грн.
  • з обласного бюджету – 3190,00 грн.

Читайте також

Виїзна нарада

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

11.04.2024 відбулась виїзна нарада під головуванням заступника міського голови з питань діяльності в...

Про укладання колективних договорів у Южноукраїнській міській територіальній громаді станом на 01.04.2024

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

На 83 підприємствах, установах та організаціях Южноукраїнської міської територіальної громади укладе...

Роз’яснюємо щодо виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 року № 185 «Про затвердже...

Відшкодування витрат на виготовлення та встановлення пам’ятника на могилі ветеранів війни, які захищали незалежність,  суверенітет і територіальну цілісність України

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради інформує. Рішенням виконавч...